| کد خبر: 137399 |

ترابری5.2 میلیون نفر سفر در بنادر قشم طی سه ماه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری 1.7 میلیون انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری 5.2 میلیون نفر- سفر در بنادر این جزیره از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری 1.7 میلیون انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری 5.2 میلیون نفر- سفر در بنادر این جزیره از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "سید باقر موسوی" ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی سه ماهه فصل بهار سال 96 گفت: طی این مدت، یک میلیون و 708هزار و 147 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، یک میلیون و 675هزار و 927 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و32هزار  و 220 تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات حدود 15 هزار تن کالا

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود 14هزار و 750 تن کالای غیرنفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: جابجایی 921 تن کالا صادراتی و 13هزار و 829 تن محموله های وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

موسوی حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در بنادر جزیره قشم را یک میلیون و649  هزار و 389 تن اعلام کرد.

ترابری5.2 میلیون نفر سفر طی سه ماه

این مقام مسئول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از آغاز امسال تا ابتدای تیرماه جاری، ترابری 5 میلیون و 215 هزار و 973 نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به فعالیت کشتی کروز سانی طی فصل بهار سال جاری گفت: تعداد یکهزار و 358 نفر مسافر و گردشگر از طریق این کشتی تفریحی بین جزایر کیش و قشم جابجا شدند.

تخلیه و بارگیری 1600 TEUکانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان از تخلیه و بارگیری یکهزار و 646 TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.