| کد خبر: 137374 |

احداث فرودگاه شاهرود مسیر ارتقای کشاورزی استان

نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس با اشاره به موانع توسعه شهرستان های شاهرود و میامی گفت: هدف از احداث فرودگاه شاهرود تکمیل یکی از زنجیره های مزیت دار اقتصادی در حوزه کشارزی استان است و تحقق شعار دولت اعتدال و رونق اقتصادی در گرو ایجاد مرز هوایی شاهرود است.

تین نیوز

نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس با اشاره به موانع توسعه شهرستان های شاهرود و میامی گفت: هدف از احداث فرودگاه شاهرود تکمیل یکی از زنجیره های مزیت دار اقتصادی در حوزه کشارزی استان است و تحقق شعار دولت اعتدال و رونق اقتصادی در گرو ایجاد مرز هوایی شاهرود است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سیدحسن حسینی شاهرودی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید روز شنبه (17 تیر ماه) رحمت الله مه آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: این فرودگاه از معدود فرودگاه های مردمی کشور است که 30 سال پیش کلنگ آن به زمین خورد و تماماً به دست مردم شاهرود احداث شده است.

حسینی شاهرودی افزود: این فرودگاه صرفا به جهت توسعه اقتصادی استان و صادرات محصولات کشاورزی به کشور های همجوار ساخته شد اما به دلیل بی مهری هایی که به شرق استان روا داشته اند، تا کنون توسعه ای نداشته است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال هدف اولیه که همان تکمیل یکی از زنجیره های مزیت دار اقتصادی که در حوزۀ کشارزی است؛ هستیم تا با ایجاد آن زحمات 30 ساله گذشتگان به بار بنشیند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی کمیته مردمی فرودگاه شاهرود، بدون کوچکترین کمکی از دولت و اعتبارات استانی، مقدمات ایجاد مرز هوایی فراهم شده است.

حسینی شاهرودی اضافه کرد: علی رغم بودجه ای که در ردیف اعتبارات شهرستانی برای فرودگاه شاهرود در نظر گرفته شد و نیز دستور صریح استاندار محترم در سال گذشته در تأمین یک حداقل اعتباری جهت کمک به کمیته مردمی ولی باز هم مورد بی مهری واقع شدیم و تاکنون این اعتبارات به هر دلیلی تخصیص پیدا نکرده است.

وی ابراز امیدواری کرد مسئولان استان همانگونه که اهتمام دارند و جدیت خوبی داشتند و توانستند در فرصت کوتاهی فرودگاه مرکز استان را به سامان و جایگاهی برسانند تا ریاست محترم جمهور بتواند آن را افتتاح کند، گوشه چشمی نیز به شرق استان داشته باشند و این اهتمام به کمک کمیته مردمی بیاید تا به هدف مقدسی که همانا رونق اقتصادی و شعار دولت اعتدال است، نزدیک شده و قِسمی از مشکلات شرق استان کاهش یابد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس ضمن تشکر از همت و تلاش کمیته مردمی فرودگاه شاهرودتصریح کرد: در اجرای پروژه های فرودگاه، با کمک مالی مردم، 3 برابر کاری را که دولت و پیمانکاران دولتی هزینه می کنند، انجام شد و مردم خوب ما کاری که وظیفه دولت است را بر عهده گرفتند و لازم می دانم از زحمات همه آنها تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.