| کد خبر: 136310 |

جابجایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکوی چین رشد کرد

حجم جابجایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکوی چین با رسیدن به هشت میلیون و 670 هزار TEU، افزایش 10 درصدی را در ماه آوریل سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تجربه کرد.

تین نیوز

 حجم جابجایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکوی چین با رسیدن به هشت میلیون و 670 هزار TEU، افزایش 10 درصدی را در ماه آوریل سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تجربه کرد.

به گزارش گروه بین الملل مانا حجم جابجایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکوی چین در ماه آوریل سال جاری میلادی با رسیدن به هشت میلیون و 670 هزار TEU نسبت به هفت میلیون و 870 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، رشد 10 درصدی را به همراه داشت.
 

این گزارش ادامه داد: حتی در منطقه Bohai Rim  که پیش ازاین با چالش روبه رو بود، در ماه آوریل سال جاری با دو میلیون و 870هزار TEU جابجایی کانتینری این منطقه با رشد 2.7 درصد روبه رو شد، از سوی دیگر، بنادر منطقه Yangtze River elta چین نیز حجم جابجایی با رسیدن به یک میلیون و 640 هزارTEU در ماه آوریل سال جاری میلادی نسبت به یک میلیون و 580 هزار TEU در مدت مشابه سال گذشته، 4.1 درصد افزایش داشته است.

 

علاوه بر این، حجم جابجایی کانتینری بنادر ساحل جنوب شرقی این کشور با رسیدن به 382هزار و 600 TEU در ماه آوریل سال جاری میلادی نسبت به 346 هزار و 300 TEU مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد درصد افزایش را به نمایش گذاشت، در مدت زمان ذکر شده نیز منطقه Pearl River Delta با افزایش چشم گیر 7.1 درصدی، حجم جابجایی کانتینری دو میلیون و 140هزارTEU را نسبت به دو میلیون TEU مدت مشابه سال گذشته تجربه کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: حجم جابجایی کانتینری در بندر هنگ کنگ چین به یک میلیون و 740 هزار TEU در ماه آوریل سال جاری میلادی رسید که نسبت به یک میلیون و 580هزار TEU در مدت مشابه سال گذشته، 10 درصد رشد را به نمایش می گذارد.

این گزارش در پایان نوشت: جابجایی در ترمینال های Kwai Tsing این کشور نیز رشد خوبی را به جای گذاشت، به طوری که از یک میلیون و 250 میلیون TEU در ماه آوریل سال گذشته به یک میلیون و 380 هزار TEU در ماه آوریل سال جاری میلادی افزایش یافت، رقمی که حکایت از سیر صعودی 10.5 درصد دارد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.