| کد خبر: 135814 |

احمدی لاشکی:

پیشرفت بیش از 90درصدی قطعه یک آزاد راه تهران شمال

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، با اشاره به پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزادراه تهران شمال، گفت: دلیل تاخیر در افتتاح قطعه یک این پروژه در ابتدا کمبود منابع مالی و پس از آن جلوگیری از افتتاح با نقص فنی است.

تین نیوز

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، با اشاره به پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزادراه تهران شمال، گفت: دلیل تاخیر در افتتاح قطعه یک این پروژه در ابتدا کمبود منابع مالی و پس از آن جلوگیری از افتتاح با نقص فنی است.

 

قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه آزادراه تهران شمال ، گفت: قطعه یک این پروژه در حال حاضر با پیمانکاران و مهندسان ایرانی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه ابر پروژه آزادراه تهران شمال از نظر سازه و بسیاری از ویژگی ها ممتاز است، افزود: دلیل تاخیر در افتتاح قطعه یک این پروژه در ابتدا کمبود منابع مالی و پس از آن جلوگیری از افتتاح با نقص فنی است.

 

وی با اشاره به کوتاه شدن مسیر تهران-چالوس با افتتاح تمام فازهای آزادراه تهران شمال، گفت: با افتتاح فاز یک این پروژه تا پایان سال جاری که طول آن تقریباً 32 کیلومتر است، قسمتی از راه فعلی که از کرج می‌گذرد حذف شده و مسیر فعلی حدود 60 کیلومتر کوتاه‌تر شود.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، از تجهیز کارگاه برای قطعه دو آزادراه تهران شمال خبر داد و افزود: این قطعه از پل زنگوله تا شهرستانک بوده و 100 پارچه آبادی در مسیر این راه قرار دارد.

 

وی ادامه داد: استفاده از توان متخصصان ایرانی در پروژه آزاد راه تهران شمال در کنار مذاکره با سرمایه گذاران خارجی برای افتتاح سایر فازهای این پروژه در حال انجام است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در خصوص نرخ عوارض جاده ای در آزاد راه تهران شمال گفت: در خصوص قطعه 4 که مبلغ 5 هزار تومان برای مسافران و هزار و 500 تومان برای بومیان لحاظ می شود اما برای قطعه یک آن که به زودی افتتاح می شود، رایزنی با مسئولان در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی 0 2

    با سلام و عرض خدا قوت و تشکر از کلیه دست اندرکاران پروژه آزادراه تهران شمال ، پیشنهاد میگردد با توجه به اینکه در طول مسیر آزادره تهران شمال روستا های زیادی وجود دارد ، در صورتی که در انتهای هر فاز خروجی و ورودی جهت آن در نظر گرفته شود روستاهای فوق نیز میتوانند از مواهب آزادراه تهران شمال استفاده نموده و درامد ایجاد شده از عوارض آزادراه نیز افزایش میابد.