| کد خبر: 135516 |

برای اولین بار در راه آهن صورت گرفت؛

تفاهم نامه حمل محصولات صادراتی ذوب آهن از مبدا اصفهان به مقصد بندر شهید رجایی

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از امضای تفاهم نامه حمل محصولات صادراتی ذوب آهن از مبدا اصفهان به مقصد بندر شهید رجایی خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از امضای تفاهم نامه حمل محصولات صادراتی ذوب آهن از مبدا اصفهان به مقصد بندر شهید رجایی خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن با اشاره به تفاهم نامه حمل محصولات ذوب آهن گفت: به منظور فراهم سازی و ایجاد ظرفیت تخلیه در بندر شهید رجایی، تفاهم نامه فوق به امضا رسید.

 

وی افزود: در همین راستا هیاتی مرکب از مدیران شرکت ذوب آهن، مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل، مدیر کل بازرگانی و بازاریابی از منطقه کل راه آهن هرمزگان ( حد فاصل ایستگاه انشعاب – مانوری ) بازدید کردند.

 

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن عنوان کرد: اجرای سیاست حمل بار در سال ۹۶ به صورت نقطه ای ( بدون توجه به مرکز تخلیه) و برنامه ریزی حمل و نقل بصورت شبکه ای و مبدا – مقصدی، ملاک برنامه ریزی بخش بازرگانی با همکاری ادارات کل مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

 

احمدی تصریح کرد: با تنظیم و امضای تفاهم نامه ای فی مابین صاحب کالا، شرکت ترکیب حمل و نقل، مدیران کل راه آهن هرمزگان و بازرگانی و بازاریابی، حمل حداقل ۲۵۰ هزار تن محصولات صادراتی از مبدا ذوب آهن اصفهان به بندر از اواخر خرداد ماه برای اولین بار به عنوان بار جدید آغاز خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مقرر شده سایر بارهای صادراتی به مقاصد زاهدان و افغانستان با بازدید از ایستگاه های مطهری و زاهدان و همچنین بارهای داخلی به سایر مقاصد با برگزاری جلسه در اداره کل بازرگانی و بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد.

 

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن یادآور شد؛ در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون تن حمل بارهای داخلی و صادراتی شرکت ذوب آهن اصفهان توسط جاده حمل می شود که سهم ریل از آن صفر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.