| کد خبر: 135434 |

خضری مطرح کرد:

سن بالای بازنشستگان بهانه ی بانک ها برای پذیرش ضامن

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخت گیری بانک ها در پذیرش ضامن گفت: بانک ها ضمانت بازنشستگان را حتی با داشتن گواهی کسر از حقوق با بهانه سن بالای ضامن قبول نمی کنند، که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

تین نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخت گیری بانک ها در پذیرش ضامن گفت: بانک ها ضمانت بازنشستگان را حتی با داشتن گواهی کسر از حقوق با بهانه سن بالای ضامن قبول نمی کنند، که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با انتقاد از روند سخت گیری بانک ها در پذیرش ضامن برای ارائه وام های بانکی خرد گفت:باید پذیرفت عملکرد سیستم بانکی در ارائه خدمات به اقشار کم درآمد و محروم جامعه ضعیف است.

 

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ، ادامه داد:در حال حاضر بسیاری از خانوارها با مشکلات مالی جدی روبرو هستند و وام های خرد بخشی از مسائل مالی آنان را حل می کند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:اینکه بانک ها تاکید دارند ضامن معرفی شده از سوی متقاضی وام ، کارمند رسمی دولت باشد، قابل قبول نیست.

 

انتقاد از بی مهری بانک ها به بازنشستگان

وی با اشاره به اظهارات سیف در خصوص امکان پذیرش حساب یارانه سرپرست خانوار به عنوان ضمانت وام بانکی، ادامه داد:بانک ها باید به وظایف حاکمیتی خود در مقابل مردم عمل کنند و به تمامی افراد جامعه خدمات ارائه کنند، اما با این وجود به موضوع امکان پذیرش حساب یارانه سرپرست خانوار به عنوان ضمانت وام بانکی روی خوش نشان نمی دهند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:شنیده می شود برخی از بانک ها، ضمانت بازنشستگان را حتی با داشتن گواهی کسر از حقوق با بهانه سن بالای ضامن قبول نمی کنند،که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست بنابراین باید بخش نظارتی بانک مرکزی با اعمال نظارت موثر اعمال کنند.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فاطمه 11 2

    سلام میخام وام اجاره وویعه مسکن بگیرم کسرحقوق میخان حالاکه ضامن پیداکردم میگن زیر60سال باشه ازکجا پیدا کنم ضامن چرااذیت میکنن بانک ها یک زن سرپرست خانوار توروخدا رسیدگی کنید

  • مهدی پاکنژاد 4 0

    با سلام خدمت شما ،من پدرم بازنشسته است و هر بانکی اقدام میکنیم بعد از هزاران ایرادگیری بعد یک ماه دوندگی آخرش روی سن پدرم برای ضمانت ایرادمیگیرن بخدا که مردم تحد فشار اقتصادین انقدر دنبال بهانه برای پرداخت وام نباشن این بانکها کار منو امسال منو راه بندازن متشکرم

  • الهام 0 0

    سلام برای وام فرزند اوری ضامن بازنشسته دارای فیش حقوقی بردیم به سنشون گیر دادن آخه این چه وضعیه ما باید چیکار کنیم پدرشوهرم کارمند بازنشسته اداره تعاون دارای فیش حقوقی بوده خواهش میکنم به داد مردم برسید