| کد خبر: 135045 |

آغاز پذیرش مسافر در ایستگاه مترو شهید محلاتی

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در ایستگاه مترو شهید محلاتی پس از افتتاح آن توسط شهردار تهران خبر داد.

تین نیوز
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در ایستگاه مترو شهید محلاتی پس از افتتاح آن توسط شهردار تهران خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، دکتر محمد احمدی بافنده با بیان اینکه امروز ایستگاه شهید محلاتی در خط سه مترو تهران در آیینی توسط دکتر قالیباف شهردار تهران و برخی از مسئولان شهری افتتاح شد افزود: پذیرش مسافر در این ایستگاه لحظاتی پس از مراسم افتتاح آغاز شد.

 

وی گفت: ایستگاه شهید محلاتی بین ایستگاه قائم و نوبنیاد قرار دارد و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده این ایستگاه پتانسیل آن را دارد که روزانه 25 هزار نفر به ظرفیت ناوگان مترو تهران اضافه کند.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه در این مجموعه ۱۲ دستگاه پله برقی استفاده شده است ادامه داد: ایستگاه شهید محلاتی جزو آخرین ایستگاه های باقیمانده درخط ۳ بود و با بهره برداری ازایستگاه اقدسیه در آینده نزدیک به طور کامل پرونده این خط بسته می شود.

 

دکتر بافنده با بیان اینکه ساعت فعالیت و فاصله گذر قطارها در این ایستگاه همانند نیمه شمالی خط سه مترو تهران است گفت: زمان پذیرش مسافر در این ایستگاه هر روز ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ادامه دارد، فاصله گذر قطارها نیز ۱۵ دقیقه یکبار است.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.