| کد خبر: 134460 |

هرگونه ساخت و ساز ساحلی منوط به اخذ مجوز از سازمان بنادر دریانوردی است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : براساس قانون مصوب سال ۱۳۴۸ صدور اجازه تأسیس اسکله و سایر تأسیسات و تجهیزات دریایی بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی است .

تین نیوز
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : براساس قانون مصوب سال ۱۳۴۸ صدور اجازه تأسیس اسکله و سایر تأسیسات و تجهیزات دریایی بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی است .
 

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مهندس سیاوش رضوانی روز یکشنبه در جلسه دبیرخانه کمیته ساماندهی سواحل استان که در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود : مدیریت یکپارچه ساحلی از سال ۱۳۹۳ در ۸ استان ساحلی کشور با ریاست استاندار و دبیری مدیران کل بنادر اجرایی شد .

 

      وی از آزادسازی ۲۵ کیلومتر از نوار ساحلی استان مازندران طی سال های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد : این امر با حمایت جدی مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان و تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط عملیاتی شد .

 

     رضوانی با اشاره به لزوم بازدیدهای مستمر نمایندگان دستگاه های اجرایی از سواحل استان، خواستار اهتمام ویژه مسئولان شهرهای ساحلی در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق ساحلی شد .

 

      وی افزود : براساس برنامه ریزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، نمایندگان دستگاه های اجرایی هر سه ماه یکبار از روند ساخت و ساز در نوار ساحلی بازدید و گزارش های لازم را برای تصمیم سازی مراجع بالاتر ارائه نمایند .

 

     براساس این گزارش نمایندگان فرمانداران و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط شهرهای ساحلی در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه مسایل و مشکلات مناطق ساحلی پرداختند و بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر درخصوص برخورد قانونی با ساخت و سازهای بدون مجوز در نوار ساحلی حوزه استحفاظی خود تأکید کردند.

 

جلسه کمیته ساماندهی سواحل استان 1

جلسه کمیته ساماندهی سواحل استان2

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.