| کد خبر: 134259 |

عضور هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

◄ تاخیر در افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی، تخلف از قانون

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاخیر در افزایش نرخ کرایه را تخلف از قانون عنوان کرد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاخیر در افزایش نرخ کرایه را تخلف از قانون عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  ابوالفضل قناعتی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: بیش از دو ماه از ارسال درخواست افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی می‌گذرد اما، علیرغم اعلام نظر شورای حل اختلاف وزارت کشور، افزایش نرخ کرایه‌ها مدام به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

 

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، افزود:  براساس قانون افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی باید از روز پانزدهم فروردین‌ماه به اجرا گذاشته می‌شد که با ایراد فرمانداری بر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مصوبه به شورای حل اختلاف وزارت‌کشور ارسال شد.

 

قناعتی با تاکید بر این موضوع که شورای حل‌اختلاف باید ظرف 20 روز کاری اقدام به اعلام نظر خود می‌کرد، افزود: با مشمول زمان شدن اعلام نظر این شورا، بیش از دو ماه از وقتی که باید مصوبه به اجرا گذاشته می‌شد گذشته اما از افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی خبری نیست.

 

به گفته وی، تاخیر در اعلام و اعمال نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی به دلیل کوتاهی فرمانداری و دیگر بخش‌هائی است که در این امر دخیل هستند و لذا، باید تبعات ناشی از این کار را نیز در جامعه بپذیرند.

 

قناعتی در پایان سخنان خود تبعات ناشی از تاخیر در افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی را برزو تخلف در دریافت کرایه اضافی دانست و خاطرنشان کرد: قطعا با افزایش خودسرانه نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی، ایجاد تنش بین مردم و رانندگان را شاهد خواهیم بود که این امر، متاثر  از تاخیر در اعلام نرخی است که چندان نیاز به کارکارشناسی نداشت.

 

به گزارش تین‌نیوز، این سخنان در حالی گفته شد که معاون عمرانی فرماندار تهران امروز اعلام کرده بود که، کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی تا پایان خرداد گران می‌شود زیرا، وزارت کشور هنوز میزان دقیق افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی را به فرمانداری تهران ابلاغ نکرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.