| کد خبر: 134015 |

شرکت هواپیمایی پاکستان اعلام کرد؛

همکاری پاکستان با هواپیمایی قطر برای انتقال مسافران به عربستان

سخنگوی ایرلاین بین المللی پاکستان اعلام کرد این شرکت آمادگی دارد تا عمره گزاران پاکستانی مقیم قطر را از دوحه به جده منتقل کند.

تین نیوز

سخنگوی ایرلاین بین المللی پاکستان اعلام کرد این شرکت آمادگی دارد تا عمره گزاران پاکستانی مقیم قطر را از دوحه به جده منتقل کند.

 

به گزارش مهر به نقل از رویترز، سخنگوی ایرلاین بین المللی پاکستان (پیا) اعلام کرد این شرکت آمادگی دارد تا مسافران پاکستانی را پس از آنکه عربستان مرزهای هوایی خود را بر روی هواپیماهای قطری بست، به این کشور اعزام کند.

 

مشهود تاجور افزود: در حال رایزنی و گفت وگو با مقامات قطری هستیم تا مسافران پاکستانی که در فرودگاه دوحه سرگردان هستند را به مقصد جده در عربستان برای ادای مناسک عمره حمل کنیم.

 

به گفته این مقام مسئول در حمل و نقل هوایی پاکستان، عمره گزاران این کشور که برای ادای مناسک از دوحه به جده می رفتند، در حال حاضر در فرودگاه این شهر سرگردانند و شرکت پیا نیز آمادگی دارد تا آنها را یا به پاکستان بازگردانده و از آنجا به جده بروند یا اینکه مستقیما از دوحه به جده ببرد.

 

تاجور تأکید کرد: با توجه به اینکه عمره گزاران پاکستانی مقیم دوبی قرار بود با هواپیماهای قطرایرویز به جده بروند، آمار دقیقی از آنها نداریم اما در تلاشیم با همکاری سفارت پاکستان در قطر، جزئیات بیشتری از آمار مسافران پاکستانی مقیم قطر به مقصد جده به دست بیاوریم.

 

گفتنی است فرودگاه حمد دوحه هاب پروازهای منطقه خلیج فارس، آفریقا و جنوب آسیا محسوب می شود و بر اساس اعلام وب سایت این فرودگاه، از ژانویه تا مارس (ابتدای دی ماه تا انتهای اسفند سال گذشته) طی سه ماه ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از طریق این فرودگاه به مقاصد مختلف پرواز داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.