| کد خبر: 133952 |

جابه جایی بار در کشتیرانی هیوندایی افزایش یافت

شرکت کشتیرانی HMM هیوندایی کرۀ جنوبی در ماه آوریل سال جاری میلادی و در مسیرهای تجاری آسیا-آمریکا شاهد رشد 67 درصدیِ جابه جایی بار بود.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی HMM هیوندایی کرۀ جنوبی در ماه آوریل سال جاری میلادی و در مسیرهای تجاری آسیا-آمریکا شاهد رشد 67 درصدیِ جابه جایی بار بود.

 

به گزارش گروه بین الملل مانا، شناوردار HMM هیوندایی کرۀ جنوبی از افزایش جابه جایی میزان بار خود در ماه آوریل و در مسیرهای آسیا-آمریکا و رسیدن آن به 17 هزار و 932 TEU در هفته خبر داد که در مقایسه با رقم هفتگیِ 10 هزار و 733 TEU در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی 67 درصد افزایش یافت.
 
بر اساس این گزارش، میزان جابه جایی بار در مسیر آسیا-آمریکا و به ویژه در کرانۀ غربی آمریکا-آسیا (USWC) شاهد افزایش 73 درصدی و رسیدن آن به 13 هزار و 186 TEU در هر هفته و در ماه آوریل بود. این رقم در مسیر مذکور و در سال 2016 میلادی هفت هزار و 604 TEU اعلام شده بود.
 
بر همین اساس، خط کانتینری HMM با اشاره به افزایش میزان جابه جایی بار در مسیر آسیا-آمریکا گفت: از زمان همکاری استراتژیک HMM با اعضای ائتلاف کانتینری 2M متشکل از خط مرسک دانمارک و MSC سوئیس در ماه آوریل شاهد رشد جابه جایی بار در این ماه بودیم. 
 
از سوی دیگر، ورشکستگی شرکت کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی و خارج شدن آن از صحنۀ تجارت دریایی از ماه فوریه موجب شد تا زمینۀ کافی برای HMM در مسیر تجاری آسیا-آمریکا برای پر کردن خلا موجود بین عرضه و تقاضا ایجاد شود. 
 
یکی از مقامات رسمی شرکت HMM در پایان این گزارش افزود: به موجب نزدیک شدن به فصل جابه جایی بار و افزایش قابل توجه در رشد عملیاتی شرکت، انتظار رشد تدریجی در میزان سوددهی خود را داریم.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.