| کد خبر: 133099 |

ساخت نخستین فروند تاکسی دریایی

تین نیوز

مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: نخستین فروند تاکسی دریایی به همت صنایع کشتی سازی شهید تمجیدی ساخته خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، عبدالمجید رضوانی بعد از ظهر امروز در دیدار با رضا مسرور مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل صندوق توسعه ، تسهیل در ساخت شناورهای دریایی و توسعه صنایع دریایی در سطح کشور است، اظهار کرد: در کشور هفت استان ساحلی وجود دارد که گیلان یکی از این استان‌هاست.
 
 
وی با بیان اینکه گیلان با توجه به فعالیت مجتمع بندری کاسپین و هم مرز بودن با کشور های حاشیه خزر از اولویت ویژه ای برخوردار است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا به افراد متقاضی در حوزه شناورهای سبک و سنگین دریایی تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره اعطا کنیم.
 
 
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی به اهمیت گردشگری دریایی در گیلان اشاره کرد و گفت: مارینای منطقه آزاد انزلی یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری دریایی است تا با بهره گیری از تسهیلات کم بهره صندوق توسعه صنایع دریایی بتوانند از ظرفیت تاکسی شناور و سایر شناورهای تفریحی استفاده کنند
 
.
وی با تصریح بر اینکه نخستین فروند تاکسی شناور به همت صنایع کشتی سازی شهید تمجیدی ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: این امر فرصت مناسبی برای گردشگری دریایی در گیلان است.
 
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این دیدار در این دیدار بهره‌مندی از دریای خزر به‌ویژه در حوزه گردشگری دریایی را مهم دانست و اظهار کرد: بندر کاسپین به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع بندری ایران در منطقه آزاد انزلی در حال ساخت است.
 
 
رضا مسرور، راه اندازی صنایع کشتی سازی در این منطقه را یکی از ضرورت‌های اساسی و لازم دانست و گفت: باید با بهره گیری از حمایت‌های صندوق توسعه صنایع دریایی و صنایع کشتی سازی شهید تمجیدی این امر مهم با ظرفیت مناسب اجرا شود تا علاوه بر ایجاد فرصت شغلی در سطح منطقه شاهد رونق صنایع دریایی باشیم.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.