| کد خبر: 133093 |

رغبت یک شرکت بین المللی برای سرمایه گذاری 8 میلیارد یورویی در حوزه راه آذربایجان غربی

نماینده شرکت تجاری بین المللی VNS در ایران گفت: این شرکت برای پرداخت هشت میلیارد یورو تسهیلات در قالب فاینانس برای اجرای طرح های راه سازی آذربایجان غربی رغبت دارد.

تین نیوز

محمدتقی نوروزی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی افزود: این تسهیلات در قالب فاینانس به طرح هایی که از طرف وزارت راه و شهرسازی و مقامات استانی معرفی شده باشد، پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: این شرکت بیش از 22 میلیارد یورو در قالب فاینانس و تفاهم نامه های امضا شده در راه های مواصلاتی کشور سرمایه گذاری می کند و آذربایجان غربی نیز می تواند از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به وظایف مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در ارائه خدمات به طیف متقاضیان سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: حمایت‌های قانونی دولت و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران بسیار قابل توجه بوده و این امر در قانون برنامه ششم توسعه نیز در قالب قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

داود غفارپور ادامه داد: شرکت‌های ارائه دهنده فاینانس باید به صورت رسمی و مکتوب تمایل به همکاری خود را به اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی ارائه کنند تا اقدامات لازم برای تسهیل و تسریع در روند انجام مراحل قانونی صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، این دیدار در راستای پذیرش و راهنمایی سرمایه‌گذاران خارجی با هدف جذب سرمایه‌های خارجی در آذربایجان‌غربی صورت گرفت.

آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان سه هزار و 500 کیلومتر جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است. این استان از وجود آزادراه بی بهره است.

شرکت VNS مجموعه ای از شرکت های تجاری بین المللی است که تسهیلات فاینانس را با ظرفیت بیش از 50 میلیون یورو برای اجرای طرح های مختلف زیربنایی و عمرانی در کشورهای مختلف دنیا پرداخت می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.