| کد خبر: 131708 |

تمامی اتوبوس‌های فرسوده اردبیل تا پایان شهریور ماه امسال بازسازی می‌شود

تین نیوز

مدیرعامل اتوبوس‌رانی شهرداری اردبیل گفت: تمامی اتوبوس‌های فرسوده اردبیل تا پایان شهریور ماه امسال به صورت فازبندی بازسازی می‌شود.

 

به گزارش تسنیم، جمشید مظاهری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمامی اتوبوس‌های فرسوده اردبیل تا پایان شهریور ماه امسال به صورت فازبندی بازسازی می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

 

وی افزود: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده تا از این طریق به بسیاری از اهداف خود از جمله جلوگیری از آلودگی هوا و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های مردم دست یابیم که نباید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ شود چرا که جلب رضایت مردم برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

مدیرعامل اتوبوس‌رانی شهرداری اردبیل گفت: با توجه به این که اتوبوس‌های فرسوده از نظر آلودگی هوا و ایمنی خطرآفرین هستند، بنابراین بازسازی و نوسازی آن‌ها امری لازم و ضروری است و به همین منظور نوسازی 60 دستگاه اتوبوس درون شهری در دستور کار قرار داده شده است که نهایتا تا پایان امسال تحویل داده خواهد شد.

 

مظاهری با اشاره به این که بازسازی 70 دستگاه اتوبوس نیز به اتمام رسیده است، بیان کرد: از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه انتظار داریم که مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

 

وی تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل در راستای تنظیف اتوبوس‌های این ناوگان اقدام به خرید یک دستگاه باس واش کرده و با هدف کاهش آلودگی هوا رفع نواقص فنی 100 دستگاه اتوبوس سطح شهری انجام شده و امیدواریم با جدیت در انجام کارها بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.