| کد خبر: 131660 |

در نظرسنجی تین‌نیوز مطرح شد؛

◄ توسعه ناوگان، داشتن برنامه و دوری از تفکرات جزیره‌ای سه فاکتور حمل‌ونقل شهری

تین نیوز

مردم در نظرسنجی تین‌نیوز عنوان کردند: توسعه ناوگان، داشتن برنامه و دوری از تفکرات جزیره‌ای سه فاکتور اصلی برای رفع مشکلات حمل‌ونقل عمومی خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مشکل تردد و حمل‌ونقل در شهرهای بزرگ به ویژه در کلان‌شهر تهران مسئله‌ای است که نحوه زندگی تمام اقشار جامعه اعم از مدیر، کارمند ، کاسب ودانشجو و... را تحت‌الشعاع قرار داده است. این مشکل علاوه بر اتلاف وقت افراد جامعه از طرفی سبب بروز مشکلات زیست‌محیطی و از طرف دیگر سبب تحمیل بار اقتصادی سنگینی بر بدنه جامعه و دولت می‌شود.

 

در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی صنعت حمل‌ونقل «تین‌نیوز» چندی پیش نظرسنجی تحت عنوان اینکه «برای حل مشکلات حمل‌ونقل شهری مهم‌ترین ویژگی اعضای شوراهای شهر چه باید باشد؟» را در سایت منتشر کرد.

 

در این نظرسنجی گزینه‌های اعتقاد عمیق به توسعه ناوگان عمومی و تقویت آن با 15 درصد، داشتن ایده و برنامه در این حوزه و جسارت تعقیب آن تا مرحله اجرا با 10 درصد، دارای تفکر مدیریتی به دور از نگاه جزیره‌ای با 3 درصد و گزینه هر سه مورد با 41 درصد رای آورد.

 

با توجه به اینکه گزینه هر سه مورد توانست بیشترین آراء را به خود اختصاص دهد نشان می‌دهد که مردم توسعه ناوگان، داشتن برنامه و دوری از تفکرات جزیره‌ای را در کنار هم عامل اصلی رفع مشکلات حمل‌ونقل عمومی می‌دانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.