| کد خبر: 131371 |

تحویل واحدهای مسکن مهر به ساکنان بهشت کوهپایه‌ای

تین نیوز

در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۱۷۵ واحد مسکن مهر با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس تحویل و افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت در آستانه ماه رمضان بهشت کوهپایه‌ای شهر جدید پردیس میزبان احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید شد.

 

همچنین امروز  ۸۸۵ واحد از فاز ۱۱ تحویل داده شد و ۲۹۰ واحد در فاز ۸ افتتاح شد. مهرآبادی در نخستین دقایق حضور در شهر جدید پردیس به بازدید واحدهای فاز ۱۱ رفت و سپس از تندیس پروژه‌های مسکن دره بهشت (فاز ۸) در ۲۹۰ واحد به پیمانکاری جهاد نصر زنجان رونمایی کرد.

 

واحدهای این فاز ۱۰۶ متر خالص و ۱۳۰ متر همراه با مشاعات را شامل می‌شوند و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و محوطه‌سازی با هزینه حدود ۲ میلیارد تومان اجرایی شده‌اند که جمع اعتبار هزینه شده برای کل ۱۱۷۵ واحد افتتاحی امروز ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است.قرار شده در قالب پروژه‌های محله‌محور توسط ۳ یا ۴ پیمانکار واحدهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی این فازها مهیا شود.

 

در این برنامه قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید پردیس را مکلف کرد که تا میلاد امام حسن  (ع) ۳ هزار واحد دیگر را تحویل دهد. همچنین  به طور نمادین کلید و سند یک واحد مسکن مهر توسط قائم‌مقام وزیر به خانواده پیریایی تحویل داده شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.