| کد خبر: 131152 |

300 دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج نوسازی می شود

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: هم اکنون کار نوسازی 300 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر آغاز شده که پس از طی مراحل اداری نوسازی خواهند شد.

 

به گزارش ایرنا، عرفان فتحی افزود: عمر مفید کار تاکسی در سطح شهر 15 سال است و تاکسی هایی که بیش از 15 سال کار کرده باشند جزو خودروهای فرسوده محسوب می شوند.


وی با بیان اینکه در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی طرح ثبت نام از رانندگان تاکسی همزمان با سراسر کشور در سال 94 انجام شد، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، 800 دستگاه تاکسی در شهر سنندج بیش از 15 سال کار کرده و جزء ناوگان فرسوده تاکسیرانی محسوب می شوند که تمامی این تاکسی ها در طرح نوسازی ثبت نام کردند.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج با اشاره به نوسازی 70 درصدی ناوگان تاکسیرانی سنندج اظهار کرد: از 800 دستگاه تاکسی فرسوده، 500 دستگاه نوسازی و تبدیل به احسن شده اند و 300 دستگاه باقیمانده نیز پس از انجام مراحل اداری نوسازی خواهند شد.


وی افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری به ویژه تاکسی می تواند نقش مهمی در راستای رفاه حال شهروندان و حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلوگی هوا و کاهش آلایندگی ایفا کند.
فتحی در ادامه با اشاره به ثبت نام کارت سوخت خودروهای دیزل درون شهری نیز گفت: از زمان اجرای طرح ثبت نام تاکنون مشخصات 500 خودرو در سامانه سوخت درج شده و سهمیه سوخت برای این ماشین ها صادر شده است.


وی تاکید کرد: در راستای کاهش سهمیه سوخت مالکان خودروهای دیزل باری درون شهری هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خودروهای خود اقدام کنند.


هم اکنون سه هزار و 90 دستگاه تاکسی در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان سنندجی است و از این تعداد هزار و 504 دستگاه گردشی و هزار و 586 دستگاه نیز مسیری است.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.