| کد خبر: 130004 |

تصادف در زنجان شش کشته و مصدوم برجای گذاشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در محور خدابنده به همدان سه کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

 

به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود:  برخورد یک دستگاه  نیسان با خودرو ریو در محور خدابنده به همدان سه کشته و سه مصدوم برجای گذاشت. 

 

وی علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده نیسان اعلام کرد و گفت: متاسفانه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جانب رانندگان علت اصلی تصادف  د ر جاده های زنجان است. 

 

شیر محمدی افزود: طی فروردین ماه سالجاری ۲۴۷ مورد تصادف در جاده های استان زنجان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۸ درصد افزایش داشته است. 

 

وی اظهار کرد: در این راستا طی این بازه زمانی ۱۰ نفر در جاده های استان زنجان براثر تصادف فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش دارد. 

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادفات جرحی ۹۵ مورد بوده که ۶ درصد افزایش و خسارتی هم ۱۴۷ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد دارد. 

 

شیر محمدی تاکید کرد: طی این بازه زمانی توجه نداشتن به جلو ناشی از خستگی و خوب آلودگی ۳۱ درصد، انحراف به چپ ۷ درصد و عدم رعایت حق تقدم هم ۷ درصد تصادفات در استان زنجان را به خود اختصاص داده است. 

 

وی افزود: طی فروردین ماه سالجاری ۳۸ درصد تصادفات درآزاد راه زنجان به قزوین رخ داده است. 

 

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: بیش از ۲۴ درصد از تصادفات در ساعات بین ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر در جاده های استان زنجان رخ داده است. 

 

شیر محمدی ابراز کرد: طی یک ماهه سالجاری ۹۶ بیش از ۱۷ درصد از تصادفات در جاده های استان زنجان واژگونی خودرو بوده و خودرو سواری ۷۳ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.