| کد خبر: 129375 |

پاسگاه پلیس راه دلیجان - اصفهان افتتاح شد

تین نیوز

طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی ، نماینده مردم محلات و دلیجان درمجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ومسئولین استانی ومحلی ، پاسگاه پلیس راه دلیجان - اصفهان در کیلومتر 4 این محور افتتاح و موردبهره برداری قرارگرفت .

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی و رییس این سازمان در آیین افتتاح این پاسگاه اظهار داشت: سال گذشته ۶۰۰ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای شریانی کشور  نصب شده است که این میزان در سال جدید به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه دوربین می‌رسد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پروژه ساخت پاسگاه‌های جدید به روش نوین واستفاده از بتن خبر داد و افزود: ۵۰ باب پاسگاه ازاین نوع در کشور در حال ساخت است که از این تعداد  ۱۵ پاسگاه ساخته شده است و پیش بینی میشود تا پایان سال‌جاری بخش اعظمی از این پاسگاه‌های پلیس راه افتتاح شوند.

 

معاون وزیرراه وشهرسازی نقش وجودی این پاسگاه‌ها را درآرامش خاطر نیروهای پلیس راه کشور ودرنهایت آسایش خاطرمسافران و استفاده کنندگان ازراهها رامهم خواند .

 

گفتنی است این پاسگاه درزمینی به مساحت یک هکتار وبا اعتبار 12 میلیارد ریال ساخته شده ودارای زیر بنای 410 مترمربع به همراه پارکینگ مسقف ومحوطه‌های مقابل جهت توقف وسایل نقلیه سنگین وسبک طراحی گردیدکه مطابق با تیپ پاسگاه‌های پلیس راه کشور وبه منظور کنترل عبورومرور وسایل نقلیه دراین محور احداث شده است .

 

اضافه می نماید معاون برنامه ریزی ومدیرکل دفترفنی وامورپیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان مهندس کشاورزیان رادراین مراسم همراهی می کردند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.