| کد خبر: 129370 |

مهرآباد الگویی اجرایی برای روزهای سخت

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید سرزده خود از فرودگاه مهرآباد گفت: در مهرآباد اتفاقات بزرگی رخ داده و می‌توان گفت به نمادی از سخت‌کوشی برای تحول و ارتقا خدمات فرودگاهی تبدیل شده است. در واقع، فرودگاه مهرآباد الگویی اجرایی برای روزهای سخت است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ رحمت‌اله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، حسین اسفندیاری، قائم‌مقام مدیرعامل و علی رستمی، مدیرکل فرودگاه مهرآباد با حضور در ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد از روند خدمت‌رسانی و پروژه‌های در حال اجرای این اداره‌کل بازدید کردند.

 

در این بازدید مه‌آبادی گفت: در مهرآباد اتفاقات بزرگی رخ داده و می‌توان گفت به نمادی از سخت‌کوشی برای تحول و ارتقای خدمات فرودگاهی تبدیل شده است. این موضوع مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی مدیران و تمامی همکاران فرودگاهی است.

 

وی با اشاره به یکسال تلاش برای تحول و ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد عنوان کرد: مهرآباد در سال ۹۵ همچون سال‌های گذشته اقدامات چشمگیر و مثال‌زدنی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرودگاهی در راستای رضایتمندی و رعایت حقوق شهروندی به انجام رسانده است.

 

رییس هیات مدیره در ادامه٬ عملکرد موفق در فرودگاه مهرآباد را حاصل تلاش و انسجام مدیریتی و همدلی در این فرودگاه برشمرد و گفت: مهرآباد الگویی اجرایی برای روزهای سخت است.

 

مه‌آبادی ضمن قدردانی از عملکرد فرودگاه مهرآباد در نوروز ۹۶ در خصوص انتقال مسافران نوروزی، تصریح کرد: سال جدید نیز سالی پر تلاش برای تمامی فرودگاه‌ها به ویژه مهرآباد خواهد بود و امید است همچون سال گذشته، این فرودگاه پیشرو در ارائه خدمات و پرواز باشد.

 

وی بیان کرد: عملکرد واحد راهنمای مسافر در فرودگاه مهرآباد مورد قبول است و یک پروژه موفق به شمار می‌آید. این واحد باید به عنوان الگو در فرودگاه‌های دیگر هم اجرایی شود.

 

در پایان، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از سایر بخش‌های فرودگاه مهرآباد نظیر ترمینال‌ها، محاوط، نوبت‌دهی و ساماندهی تاکسی‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بازدید و دستورالعمل‌های اجرایی برای بهتر شدن ارائه خدمات ارائه کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.