| کد خبر: 129138 |

◄ پروازهای فرودگاه اراک افزایش می‌یابد

تین نیوز

مدیر فرودگاه اراک از راه‌اندازی پروازهای بندرعباس، تهران و حج تمتع در این فرودگاه خبر داد و گفت: براساس نیازسنجی دریافتیم که تقاضا برای برقراری این پروازها در اراک وجود دارد و تلاش می‌کنیم پروازهای حج در زمان خود و دو پرواز دیگر نیز تا ۶ ماه آینده برقرار شوند.

 

رحیم حسین‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، عنوان کرد: مقامات استانی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ایرلاین‌ها و اداره حج و زیارت در استان متقاضی برقراری پروازهای حج تمتع در فرودگاه اراک هستند. بنابراین در نظر داریم پروازهای تمتع را در ایام حج برقرار کنیم. معمولا اغلب این پروازها را ایرلاین‌های ایران‌ایر و ماهان انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به انجام روزانه ۱۲۰۰ سفر زمینی میان استان مرکزی و پایتخت، ادامه داد: اگر پروازهای تهران – اراک برقرار شود، بخشی از این مسافران که زمان سفر برای‌شان مهم است، با هواپیما به مقاصد مورد نظر خود سفر می‌کنند. در واقع، تعداد زیادی کارخانه و شرکت در استان مرکزی و اراک فعال هستند اما مدیران این کارخانه‌ها به دلیل نبود پرواز به پایتخت مجبور شدند، دفاتر اصلی کارخانه‌ خود را در تهران ایجاد کنند. اگر این پروازها برقرار شود قطعا با استقبال مدیران و کارکنان این کارخانجات روبه رو خواهند شد.

 

مدیر فرودگاه اراک تصریح کرد: اراک قطب صنعتی کشور و حامی صنایع جنوب ایران است. اکنون پروازهای اراک – عسلویه برقرار است و همواره با ظرفیت کامل انجام می‌شود به طوری که تقاضای فراوان مسافران ما را مصّر برای برقراری دومین پرواز در این مسیر کرده است.

 

وی افزود: بندرعباس نیز علاوه بر اینکه ماهیتی شبیه به عسلویه دارد، بسیاری از اراکی‌ها علاقه‌مند به سفر به قشم، کیش و بندرعباس هستند. همچنین صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های بندرعباس کشش زیادی برای برقراری پروازهای اراک – بندرعباس ایجاد کرده است. تلاش می‌کنیم این پروازها حداکثر تا ۶ ماه‌ آینده در برنامه پروازی فرودگاه اراک جای گیرند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.