| کد خبر: 128761 |

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

تین نیوز

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به این نکته که وقوع جرائم انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود، گفت: اگر در فضای مجازی تخلفاتی مشاهده شود، در ابتدا تذکر داده می‌شود، اما اگر توجهی به این تذکرات نداشته باشند مجبور به برخورد در مراحل بعدی هستیم.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «یدالله وحدانی‌نیا» امروز(یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه) در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: همه دغدغه‌مندان به‌دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و اخلاق‌مدار هستند.

 

وی اظهار کرد: اما متأسفانه عده‌ای در فضای مجازی به‌دنبال زیر سؤال بردن سلامت انتخابات و ناامید کردن مردم هستند، اما باید به این نکته توجه کنند که متولیان امر وقوع جرائم انتخاباتی در فضای مجازی را رصد می‌کنند.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اگر در فضای مجازی تخلفاتی مشاهده شود، در ابتدا هشدار و تذکر داده می‌شود، اما اگر توجهی به این تذکرات نداشته باشند مجبور به برخورد در مراحل بعدی هستیم.

 

وحدانی‌نیا ادامه داد: لازم است در جلسات شورای اداری و یا شورای تأمین چه در مرکز استان و یا شهرستان‌ها باید مدیران نسبت به تخلفات انتخاباتی توجیه و ارشاد شوند تا در راستای ایجاد فضایی آرام برای انتخابات گام برداریم.

 

وی با اشاره به این‌که شهرداری‌ها باید فضاهایی را در سطح شهر برای تبلیغات کاندیداها چون نصب پوستر در نظر بگیرند، یادآور شد: ستادهای کاندایدها نیز باید در مناطقی تشکیل شود که برای رفت و آمد مردم ایجاد مشکل نکرده و مسائلی چون ترافیک و دیگر مشکلات را به وجود نیاورد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.