| کد خبر: 127939 |

تکمیل پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی در نیمه نخست سال

پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی وارد مرحله اجرای عملیات زیرسازی شد.

 

به گزارش مهر، محمدحسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اتمام عملیات خاکبرداری در مسیر ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، از آغاز اقدامات مربوط به زیرسازی و اجرای لایه های خاکریزی در این مسیر ۱۲۵۰ متری خبر داد و گفت: با تکمیل این بخش از پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی تا پایان مردادماه سال جاری، امتداد شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی از بن بست موجود خارج خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به اتمام عملیات ساخت سقف زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی، از تلاش برای تکمیل دیواره های موجود در رمپ های ورودی و خروجی این دوربرگردان خبر داد.

 

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه، پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش را در مرحله اجرای ایزولاسیون عرشه و نصب قطعات بتنی نما دانست و ابراز امیدواری کرد این دوربرگردان غیرهمسطح طی اردیبهشت ماه سال جاری آماده بهره برداری شود.

 

بهره برداری از این پل دوربرگردان ۳۶۰ متری، ضمن فراهم کردن امکان حذف دوربرگردان های همسطح بلوار ارتش، سبب افزایش ایمنی، بهینه سازی گردش‌های ترافیکی در محدوده طرح و در نتیجه روان‌تر شدن جریان عبور و مرور در این معبر شریانی می‌شود.

 

پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی وارد مرحله اجرای عملیات زیرسازی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.