| کد خبر: 127901 |

رجا تا چند سال آینده بطور کامل متحول می شود

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با حضور در شرکت حمل و نقل ریلی رجا از بخش های مختلف معاونت فنی و کارخانجات بازدید کرد.

 

به گزارش تین نیوز، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: محسن سرخو – عضو شورای شهر تهران و عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی- روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ضمن بازدید از بخش های مختلف فنی و کارخانجات رجا از نزدیک در جریان فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات رجا قرار گرفت.  

در این بازدید مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن همراهی عضو سازمان تأمین اجتماعی با تشریح اهدف و برنامه های آتی رجا توضیحاتی را در خصوص بخش های مختلف رجا و نحوه ی فعالیت های صورت گرفته در این بخش ها ارائه کرد.

رئیس شورای سیاسی حزب اسلامی کار، پس از پایان ۴ ساعت بازدید از قسمت های مختلف معاونت فنی رجا ضمن تمجید از فعالیت ها و سخت کوشی کارکنان بخش های فنی رجا و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی در این شرکت برای ارائه ی خدمات مطلوب به هم وطنان افزود: رجا یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شرکت های ریلی مسافری کشور است که همواره در ارائه ی خدمات بهتر و باکیفیت تر به مسافران پیشقدم است.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تعداد واگن ها ، امکانات و مجموعه وسیع بخش های تعمیراتی و کارخانجات فنی رجا  گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و پروژه های آتی در دست اقدام در خصوص توسعه ی ناوگان هم چنین متمرکز سازی امکانات، ساختمان ها و فعالیت ها، تحقق این پروژه ها شرکت رجا را بطور کامل متحول خواهد کرد و شاهد پیشرفت قابل ملاحظه در این شرکت خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.