سرمایه گذاری ۲۰ میلیاردی در فرودگاهها بهرهوری لازم را نداشت
تیننیوز| وبلاگ علی عابدزاده- اخیرا موفق شدیم تفاهمنامهای با ایرلند به امضا برسانیم که اجازه میدهد با هواپیمایی که ثبت ایرلند است توسط اپراتورهای ایرانی پرواز انجام دهیم.
صنعت هوایی کشور سی سال در تحریمها قرار گرفت و آمریکاییها از تحریم صنعت هوایی ایران حداکثر بهرهبرداری را کردند.
کل مسافر حمل شده ما در سال ۲۰۱۶ بر اساس آمار یاتا نزدیک ۶ و نیم میلیون مسافر بوده که توسط ماهان و ایرانایر جابهجا شده است، این درحالیست که شرکت رقیب ما در ترکیه به تنهایی ۶۰ میلیون نفر مسافر و امارات ۵۱ میلیون مسافر جابجا کردهاند.
شاید دستاوردهای این یکساله خیلی ملموس نباشد اما به عنوان کارشناس از دستاوردهای به دست آمده راضی هستم.
امروز وقتی با کمپانی بوئینگ مذاکره میکنیم و نامهای از سوی سازمان هواپیمایی به بوئینگ میفرستیم به ما جواب میدهند و این خیلی مهم است که میتوانیم مستقیما از بوئینگ پاسخهای خود را دریافت کنیم.
نوسازی ناوگان هوایی کشور میتواند به فرودگاههای کشور کمک کند.
توسط عمر ناوگان ما نزدیک به ۲۴ سال است و این درحالی است که مسنترین ناوگانی که درحال رقابت با آن هستیم پاکستان است که عمر ناوگانش ۱۱ و بعد از آن عربستان با ۸، امارات با ۵ و ترکیه با۶ سال است.
خوشبختانه بهترین ارتباطات با خطهای هوایی اروپایی درحال برقراری است این در حالی است که قبلا اجازه نداشتیم هواپیماهای با ثبت اروپا را در ایران به پرواز در بیاوریم و حتی این اواخر افغانستان هم این اجازه را به ما نمیداد اما اخیرا توانستیم تفاهمنامهای با ایرلند به امضا برسانیم.
در حالی این رادارها خریداری شده که ۱۷ سال نتوانسته بودیم رادار تحویل بگیریم.
برگرفته از خبر تین نیوز
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.