| کد خبر: 12352 |

نباید به چینی‌ها در آزادراه تهران - شمال اعتماد کرد

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران مجلس از تمایل یک سری شرکت چینی برای ساخت آزادراه تهران-شمال به‌صورت فاینانس خبر داد و گفت:‌نباید یکبار دیگر به کسانیکه امتحان خود را پس داده‌اند اعتماد کنیم.
printنسخه قابل چاپ
 
علی نعمت چهاردولی اظهار کرد: کلید اصلی حل آزادراه تهران-شمال قرارگاه خاتم‌الانبیاء است و این اعتقاد شخصی بنده است. اگر قرار است مجموعه‌ای این کار را انجام دهد فقط این قرارگاه است البته به شرط این‌که قرارگاه خاتم‌الانبیاء هم محکم جلو بیاید و کار را انجام دهد.
 
 وی در عین حال با بیان این‌که اخیرا بحث فاینانس چینی مطرح شده است، تصریح کرد: با توجه به پول‌هایی که در این کشور داریم، یک سری شرکت های چینی متمایل به این کار هستند که آزادراه را با فاینانس انجام دهند.
 
وی تاکید کرد: معتقدم که قرارگاه خاتم‌الانبیاء باید مطالعه‌ای در خصوص مدل فاینانس آزادراه تهران-شمال داشته باشد تا چنانچه  قرار است که این پروژه فاینانس شود قرارگاه این کار را انجام دهد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که چینی‌ها یکبار آمده‌ و امتحان خود را پس داده‌اند، گفت:‌ یک بار با یکی از شرکت‌های چینی قرارداد بستیم که متاسفانه این قرارداد به نتیجه نرسید، اما قرارگاه خاتم حداقل 20 کیلومتر در این آزادراه کار انجام داده و به عبارت دیگر امتحان خود را پس داده است.
 
چهاردولی با تاکید بر این‌که قرارگاه خاتم‌الانبیا باید خیلی منطقی در زمینه ساخت آزادراه تحلیل و محاسبه کند، افزود: معتقدم قرارگاه خاتم اصلی‌ترین گزینه برای حل مشکل آزادراه تهران-شمال است.
 
وی با بیان این که شاخص انتخاب برای ساخت آزادراه تهران-شمال باید اجرای پروژه‌های بزرگ باشد، تصریح کرد: نباید به کسانیکه یکبار امتحان خود را پس داده و نتیجه‌ای گرفته نشده اعتماد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون عمران مجلس نیز بر بکارگیری ظرفیت‌های داخلی در حوزه احداث زیرساخت‌های حمل‌ونقل تاکید دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    به نظرم قرارگاه خاتم این پروژه را انجام بده خیلی بهتره به چینی ها نباید تو هیچ پروژه ای اطمینان کرد، خصوصا پروژه های بزرگ، چینی ها قبلا نشان داده اند که پول را میگیرند ولی کار را نیمه تمام و یا با کیفیت پایین تحویل میدهند، در ضمن هیچ اطمینانی به مهندسان چینی نیست، بیشترشون برای کار آموزی میاند اینجا، در موارد همکاری ما چینی ها در مورد نفت و پتروشیمی طرف حتی نمی تونست نقشه را بخونه ولی اسمش مهندس بود