| کد خبر: 12080 |

مجلس پیگیر برگزاری مزایده اپراتور ترمینال ۲ بندر شهید رجایی است

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران مجلس از پیگیری برگزاری مزایده ترمینال ۲ بندر شهید رجایی تا دو ماه آینده خبر داد و گفت:پس از مطالعه اولیه روی شرکت‌های درخواست‌کننده، مزایده تعیین اپراتور برگزار و ترمینال ۲ بندر شهید رجایی به شرکت جدید واگذار می‌شود.
 
منصور آرامی اظهار داشت: مجلس از همان ابتدا به موضوع واگذاری بندر شهید رجایی ورود پیدا کرد و با توجه به حکم قضایی چند ماهی است که دولت بخشی از کار را به شرکت دیگری واگذار کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه این اقدام به‌صورت مقطعی انجام شده است، تصریح کرد: قرار است پس از مطالعات اولیه روی شرکت‌ها، طی دو ماه آینده مزایده واگذاری ترمینال دو بندر شهید رجایی برگزار شود.
 
وی با اشاره به قول دولت برای برگزاری مزایده تعیین اپراتور ترمینال دو بندر مذکور گفت:‌پس از آن مجلس موضوع برگزاری مزایده و تعیین تکلیف ترمینال دو بندر شهید رجایی را پیگیری خواهد کرد.
 
آرامی پیش‌تر با اشاره به این‌که رویکرد دولت در حوزه بنادر بد نبوده است، از بازدید اعضای کمیته بنادر مجلس از بندر امام خمینی و پیگیری دلایل کندی ساخت پایانه غلات این بندر خبر داده و گفته بود: جهت‌گیری و سیاستگذاری  انجام در این بخش از سوی دولت خوب بوده، ضمن آن‌که تغییر و تحولات مدیریتی در حوزه‌ها انجام شده است.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که کارهای خوبی توسط دولت شروع شده است، تصریح کرد: چنانچه برنامه‌های دولت در حوزه سازمان بنادر بتواند به پایان برساند ممکن است به نتیجه خوبی برسیم.
 
آرامی با بیان این‌که حمل‌ونقل ترکیبی اتصال راه آهن به بندر شهید رجایی، گسترش بندر امام خمینی و ساخت فاز 2 و3 بندر شهید رجایی از جمله‌ کارهایی است که به‌صورت اساسی شروع شده است ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها عملیاتی شده و سرعت بگیرد و به نتیجه برسد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.