| کد خبر: 12048 |

ترافیک روان در جاده‌های کشور / انسداد محور قم به گرمسار تا ۱۵ مرداد

تین نیوز | رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
 
سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور قم به گرمسار در استان‌‌های سمنان و قم تا 15 مرداد ماه به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است؛ در زمان انسداد، تردد وسیله نقلیه سبک از آزادراه قم-تهران و وسائل نقلیه سنگین از محور قدیم قم- تهران انجام می‌شود.
 
سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: محور شهداد به نهبندان در استان کرمان از ساعت 22 روز جمعه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده کامیون 0 0

    اگر تین نیوز یا بازرسی جرات دارد برود بپرسد که این محور قم - گرمسار داستانش چیست؟ سه سال پیش که این جاده افتتاح شد و با کلی تعریف از محاسن آن که راه را کوتاه میکند و … و واقعا مسیر را کوتاه کرد و ما استفاده می کردیم. بعد کلی سوانح داشتیم که جاده مرگ شناخته شد. بعضی گفتند که مشخصاتش خوب نیست بعضی گفتند کشش ترافیک را ندارد. بعد محدودیت ترافیکی گذاشتند که اتوبوس نرود. بعد شروع به ساخت باند دوم که در حین ساخت آن عبور کامیونها روی باند اول ادامه داشت. وقتی باند اول هم مسدود شد قرار بود مسدودی سه ماهه باشد حالا هر ماه اطلاعیه جدید که یک ماه به مسدودی اضافه می شود و شده بیش از یک سال مسدودی؟ آیا واقعا مسدودی اولیه سه ماهه منطقی بود؟ یا از ابتدا می دانستند که بیش از یک سال مسدودی لازم دارد؟ سر چه کسی کلاه می گذارند؟ چرا به مردم احترام نمی شود که از ابتدا مسدودی را درست اعلام نمی کنند؟ آیا نمی شد اول باند دوم را تمام کنند بعد باند اول را دستکاری کنند؟ دوستم می گوید هزینه مسدودی در قرارداد برعهده پیمانکار است ولی از او نمی گیرند. ماجرا چیست؟ واقعا اگر مسدودی قیمت داشته باشد که پیمانکار اینقدر کار را طولانی نمی کند. چه کسی پاسخگوی سوانح این جاده و مسدودی طولانی فعلی است؟ کجای کار ایراد دارد؟ آیا اینجا هم ما راننده ها مقصریم؟ یا کامیون ما ایراد دارد؟