| کد خبر: 12034 |

در حوزه‌های فرودگاهی برای مردم و کسب رضایت آنها تلاش کنیم

وبلاگ تین نیوز، علی‌محمد نوریان | هدف اصلی ما در بخش فرودگاهی خدمت کردن به مردم و مشارکت آنها برای دستیابی به توسعه صنعت است. 
همه حوزه های فرودگاهی باید برای مردم، با مردم و بین مردم بودن را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند، سبک فعالیت‌های خود را باید در ساختار فرودگاهی تغییر داده و برای مردم و کسب رضایت آنها تلاش کنیم. 
اگر می خواهیم با مردم باشیم باید آنها را برای سرمایه گذاری در این صنعت جذب کنیم و از ایده ها و طرحهای آنان در مدیریت کردن بهتر بخش فرودگاهی استفاده کنیم. 
مدیران فرودگاهی امکانات منحصر به فردی را در اختیار دارند، امیدوارم با سبک اداری جدید طوری عمل کنیم که بتوانیم از این امکانات استفاده و بهره لازم را ببریم. 
استراتژی توسعه شبکه فرودگاهی را باید تدوین کنیم و پی گیری‌های لازم برای خرید تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در سطر اول برنامه ها قرار دهیم. 
برگرفته از خبر روابط عمومی

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.