| کد خبر: 120047 |

کاهش تلفات حوادثرانندگی در خراسان‌شمالی

تین‌نیوز| فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: تلفات حوادث رانندگی در  استان چهار سال متوالی کاهش داشته است.
به گزارش ایسنا، منطقه خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری در حاشیه سرکشی از تیم های گشت پلیس راه و روند خدمت رسانی پلیس راه به مسافران، با اشاره به اینکه موج سرما کشور را فراگرفته است، افزود: ماموران پلیس راه شبانه روز در کنار سایر دستگاه ها مشغول خدمت رسانی به رانندگان و مسافران هستند.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث تلفات تصادفات جاده ای است، بنابراین باید همه تلاش کنیم تا گوشه ای از دغدغه ایشان را برطرف کنیم.
مظاهری با بیان اینکه کارکنان پلیس راه و راهور وظایف سنگینی بر عهده دارند، گفت: این نیرو تأثیر بسزایی در کاهش جرائم، به خصوص تخلفات و جرائم تصادفات در جامعه دارند.

وی اخلاق مداری، رعایت قانون توسط کارکنان پلیس و آموزش فرهنگ قانونمداری به مردم را از وظایف مجموعه پلیس راه و راهور دانست، افزود: با نظارت و مدیریت صحیح می‌توانیم نارضایتی مردم را در این حوزه ها کاهش دهیم.
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به نوع فعالیت عوامل پلیس راه و راهور که مستقیما با مردم در ارتباط هستند باید تلاش کنند در برخورد با رانندگان متخلف سعه صدر داشته و در صورتی که راننده متخلف از تخلف مربوطه ابراز پشیمانی کرد از اعمال قانون وی صرف نظر کنند.

مظاهری با بیان اینکه کارکنان پلیس راه و راهور نماد حاکمیت برقراری امنیت در جاده ها هستند، یادآور شد: کارکنان پلیس راه و راهور به واسطه بیشترین ارتباطی که با مردم دارند، ویترین عملکرد نیروی انتظامی هستند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه خراسان‌شمالی در مسیر تردد زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) قرار دارد، تلاش شود تا زائران حرم رضوی در امنیت کامل از استان عبور کنند

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.