| کد خبر: 119983 |

آتش‌نشانی لیست تجهیزات خسارت دیده در پلاسکو را ارائه کند

تین‌نیوز| رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن صحنه نمایش وحدت، یکپارچگی و اعتقاد به دین و مذهب و جمهوری اسلامی ایران توسط مردم است، از همه آحاد مردم درخواست کرد که همانند گذشته یک بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به نمایش بگذارند.
 

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در ابتدای سیصدوبیست‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در چنین روزی در سال 1357 حیات مدرسه علوی آماده پذیرش پرسنل نیروی هوایی از جمله همافران بود. در این روز نیروی هوایی در مقابل امام راحل حاضر شدند و تمام فضای حیات این مدرسه مملو از پرسنل نیروی هوایی شد که با لباس و سلام نظامی در مقابل امام حاضر شدند و در مقابل امام نیز با مهربانی از آنها استقبال کرد.

وی افزود: انتشار تصاویر صحنه شورانگیز حضور نیروی هوایی در مقابل امام خمینی (ره) آخرین میخ‌ها در طاغوت حکومت سلطنتی بود. این روز به نام نیروی هوایی نامیده می‌شود لذا به همه پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوایی تبریک می‌گوییم.

رییس شورای شهر تهران به 21 بهمن‌ماه در سال 1357 اشاره کرد و افزود: در آن روز حکومت از همه جا مایوس شده بود و تصمیم گرفت از ساعت 16 آن روز حکومت نظامی اعلام کند و در راستای اجرای حکومت نظامی تصمیمات شومی را اجرایی کند که حضرت امام خمینی (ره) دستور دادند که همه مردم به خیابان‌ها بیایند که به این ترتیب حکومت نظامی و توطئه‌های رژیم پوسیده شاهنشاهی محقق نشد و فردای آن روز نیز پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

چمران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه صحنه نمایش وحدت، یکپارچگی و اعتقاد مردم به دین و مکتب اسلام و جمهوری اسلامی است، افزود: از همه آحاد مردم درخواست می‌کنیم که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، همانند گذشته که در همه صحنه‌ها حضور همیشگی داشتند و مسوولان را شرمنده خود ساختند، بار دیگر در این روز یکپارچگی و وحدت خود را به نمایش بگذارند.

وی درخصوص تجهیزات سازمان آتش‌نشانی که در حادثه ساختمان پلاسکو دچار زیان شده‌اند، گفت: قرار بود آتش‌نشانان لیست وسایل‌شان که نیاز به جبران دارد، اعلام کنند که تاکنون این لیست داده نشده است. همچنین باید برای جبران خسارت وسایل آتش‌نشانان و همچنین رسیدگی به خانواده آنها رقمی را تعیین کنیم تا نظرات ما تنها به صحبت ختم نشود.

رییس شورای شهر تهران همچنین به موضوع کسبه ساختمان پلاسکو اشاره کرد و افزود: باید هرچه زودتر برای کسبه تصمیم گرفته شود و مکان‌هایی که توسط دستگاه‌ها و افراد مختلف پیشنهاد شده، برای کسبه مشخص شود و این کار باید هرچه زودتر انجام شود چراکه این ایام برای کسبه بسیار ارزشمند است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.