| کد خبر: 112087 |

افزایش تعرفه پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد قانونی است

تین‌نیوز| افزایش تعرفه پارکینگ‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تصویب مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صورت گرفته و قانونی است.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ به‌دنبال پیگیری رسانه‌ها و گزارشات مردمی به اطلاع می‌رساند٬ افزایش تعرفه‌ پارکینگ‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ازساعت ۲۴ روز ۱۲ آذر ماه سال جاری از طریق بنر و پلاکارد پیش از در ورودی پارکینگ و قبل از ورود خودرو به مراجعان فرودگاهی اطلاع‌رسانی شده است تا مراجعان با آگاهی کامل از نرخ مصوب وارد پارکینگ شوند.

بر این اساس از ۱۲ آذر ماه نرخ پارکینگ‌ طبقاتی شماره یک(ترمینال یک و دو) و پارکینگ طبقاتی ترمینال‌های ۴ و ۶ در فرودگاه مهرآباد به شرح ذیل است:
ورودی: ۱۹ هزار ریال٬ هر ساعت: ۱۱ هزار ریال٬ شبانه‌روزی: ۱۱۹ هزار ریال٬ شبانه‌روزی بعد از ۲ روز:۲۱۰ هزار ریال٬ شبانه‌روزی بعد از چهار روز: ۲۳۰ هزار ریال.
همچنین تعرفه پارکینگ عمومی شماره ۳ شبانه‌روزی این فرودگاه در بخش مسقف و روباز به شرح ذیل است:

پارکینگ مسقف؛ ورودی: ۲۰ هزار ریال٬ هر ساعت: ۱۱ هزار ریال٬ شبانه‌روزی: ۱۱۹ هزار ریال٬ شبانه‌روزی بعد از ۲ روز:۲۱۰ هزار ریال٬ شبانه‌روزی بعد از چهار روز: ۲۳۰ هزار ریال.
پارکینگ روزباز؛ ورودی: ۲۰ هزار ریال٬ هر ساعت: ۱۰ هزار ریال٬ شبانه‌روزی: ۱۵۰ هزار ریال٬ شبانه‌روزی بعد از ۲ روز:۱۶۵ هزار ریال٬ شبانه‌روزی بعد از چهار روز: ۱۸۰ هزار ریال.
بنابر اعلام فرودگاه روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی ارائه خدمات در فرودگاه با رویکرد اصلی تسهیل در سرویس‌دهی به مسافران و مراجعان فرودگاهی انجام می‌شود. مسافران ‌می‌توانند از سیستم حمل ونقل عمومی‌، تاکسیرانی و خصوصا مترو از ساعت 7:00 صبح الی 22:00 شب استفاده کنند، بنابراین در صورت استفاده از وسیله شخصی صرفاً این‌دسته از مسافران موظف به پرداخت هزینه در این خصوص هستند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.