| کد خبر: 109759 |

ممنوعیت و محدودیت‌ در محورهای مازندران

تین‌نیوز| مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد تردد کامیون ها از محور هراز از امروز چهارشنبه ۲۶ ابانماه تا ساعت ۲۲ یکشنبه ۳۰ آبان ممنوع است.
 

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد؛ تردد کامیون ها از محور هراز از امروز چهارشنبه ۲۶ ابانماه تا ساعت ۲۲ یکشنبه ۳۰ آبان ممنوع است. براساس این گزارش تردد انواع وسلیه نقلیه درروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت ۱۴تا ساعت ۲۳ از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ همین روز از آب اسک به طرف تهران نیز به صورت یک طرفه برقرار است.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حملونقل جاده‌ای مازندران تردد کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

همچنین طبق این گزارش تردد وسایل نقلیه سبک از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۳ امروز چهارشنبه ۲۶ آبان از مرزن آباد به کرج ممنوع و تردد این خودروها از ساعت ۱۷ عصر تا ساعت ۲۳ همین روز از کرج به مرزن آباد در چالوس نیز به صورت یک طرفه برقرار است.

مرکزمدیریت راههای مازندران اعلام کرد همچنین در روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۳ تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۷ عصر همین روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه برقرار است.

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران محدودیت ترافیکی را برای روز های چهارشنبه ۲۶، جمعه ۲۸ و یکشنبه ۳۰ آبان برای خودروهای سنگین در این محور از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب برقرار کرد.

پلیس راه مازندران اعلام کرد محدودیت ترافیکی در این محورها شامل خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی نمی شود.

گفتنی است، مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده دارد که در نیمه نخست سال جاری ۲۱۷ میلیون دستگاه خودرو در این جاده تردد داشتند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.