| کد خبر: 10945 |

نباید محصولات بی‌کیفیت وارد ناوگان حمل و نقل شهری شود

تین نیوز |  معاون شهردار تهران با تأكید بر این كه نباید محصولات بی ‌كیفیت و نامرغوب وارد ناوگان حمل و نقل شهری پایتخت شود، گفت: صرفاً محصولاتی كه تمام استانداردهای لازم را بتوانند پاس كنند، باید اجازه ورود به ناوگان را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، مهندس سید جعفر تشكری هاشمی افزود: برخی وسایل نقلیه تولیدی اگر در داخل خریداری نشوند، ‌تنها جایی كه قابل استفاده می‌باشند، كوره‌های ذوب فلزات است اما افرادی برای به دست آوردن منافع كوتاه مدت خود، حقوق ملت، سلامت مردم و سرمایه‌های ملی را به باد می‌دهند.
وی با تأكید بر این كه كیفیت، مبنای اصلی محصولاتی است كه در ناوگان حمل و نقل شهری تهران به كار می‌گیریم، اضافه كرد: نباید تجربه خودروهای دوگانه‌سوز كه به عنوان ابتكاری من در آوردی در كارگاه‌های زیر پله‌ای انجام و امروز وبال جامعه شده، تكرار شود.

مدیریت شهری از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند
معاون شهردار تهران با اشاره به این كه بسیاری از محصولات با همت متخصصان، صنعتگران و پژوهشگران کشور در داخل قابل ساخت است، اظهار كرد: امروزه اغلب محصولات بومی‌سازی شده و مدیریت شهری از محصولات داخل و تولیدكنندگان داخلی حمایت می‌كند.
مهندس تشكری هاشمی بیان این كه نباید چرخ را از نو اختراع كنیم و باید اجازه دهیم با استفاده از تجربیات سایر كشورهای دنیا، كیفیت محصولات خود را حتی نسبت به محصولات مشابه خارجی نیز بهبود بخشیده و بهتر كنیم، تصریح كرد: مهم‌ترین اصل برای مدیریت شهری تهران، حفظ جان شهروندان است و همه ابزاری‌های خود را در مسیر تأمین آرامش و ایمنی مردم به كار خواهیم گرفت.
وی با تأكید بر این كه جهت‌گیری مدیریت شهری به سمت و سوی تغییر رویكرد در استفاده و به كارگیری فن‌آوری‌های روز دنیاست، اضافه كرد: ابعاد مادی و معنوی زندگی شهروندان باید ارتقاء پیدا كرده و مشکلات زندگی در کلان شهر تهران برای آنها کاهش پیدا کند.

مدیریت شهری یار و یاور صنعتگران کشور است
معاون شهردار تهران با اشاره به این كه همان‌طور كه ساماندهی بار و كالا در تهران برایمان مهم است، سامان‌بخشی موتورسیكلت‌های پایتخت نیز برایمان اهمیت دارد، اظهار كرد: مدیریت شهری در اقدامات خود به مهم‌ترین موضوعی كه فكر می‌كند، تحقق منفعت شهر و تأمین منافع شهروندان است.
 
مهندس تشكری هاشمی با بیان این كه آرزوی ما این است كه چرخ صنعت در كشورمان خوب بچرخد و صنعتگر و سرمایه‌گذار داخلی با رغبت به عرصه‌های كار و تولید ورود پیدا كنند، تصریح كرد: مدیریت شهری در این مسیر یار و یاور صنعتگران و سرمایه‌گذاران داخلی  است، با این پیش‌شرط كه تولیدات و محصولات آن‌ها از استاندارد و كیفیت لازم برخوردار باشند.
وی در پایان با تأكید بر این كه مدیریت شهری آماده همكاری با صاحبان صنایع و همراهی با صاحبان سرمایه است، خاطرنشان كرد:  خط قرمزمان در جهت استفاده از تولیدات و محصولاتی كه در ناوگان حمل و نقل شهری به كار می‌گیریم، علاوه بر ایمنی به عنوان مهم‌ترین عامل، دارا بودن استانداردهای كیفی و سازگاری با محیط زیست است.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.