| کد خبر: 109381 |

◄ ۱۲ پروژه عمرانی فرودگاه لارستان آماده بهره‌برداری شدند

تین‌نیوز| مدیرکل فرودگاه لارستان عنوان کرد: بالغ بر ۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه لارستان ، عنایت انصاری فرد از اتمام ۱۲ پروژه عمرانی در فرودگاه لارستان خبر داد و گفت: بهسازی ۱۲ پروژه عمرانی را از سال گذشته در فرودگاه لارستان آغاز کردیم و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: پروژه‌های برج مراقبت با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، دیتا سنتر با ۶۰ میلیون تومان، اتاق رکورد الکترونیک با ۴۰ میلیون تومان، ساختمان ایمنی‌زمینی با ۲۰۰ میلیون تومان و سایت رادار با ۱۳۰ میلیون تومان را بهسازی شد.

مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: هم‌چنین بهسازی سایت DVOR با اعتبار ۲۵ میلیون تومان، بهسازی ساختمان پلیس با اعتبار یکصد میلیون تومان و نصب سیستم سوئیچینگ برج و دستگاه رادیو گیرنده و فرستنده با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان صورت گرفت.

به گفته وی، پروژه CCTV با نصب دوربین‌های مداربسته و سرور با اعتباری برابر با ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد. هم‌چنین بهسازی ساختمان CCR با صرف ۲۰۰ میلیون تومان و بهسازی تکنیکال بلاک این فرودگاه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: فاز نخست بهسازی ساختمان و محوطه سپاه و حفاظت با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان انجام شد. فاز دوم این پروژه نیز شامل بهسازی و مرمت داخل ساختمان اداری می‌شود که پس از برگزاری مناقصه آن این فاز هم آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: این ۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.