| کد خبر: 10918 |

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با پرسنل اداره کل راه و شهرسازی فارس

تین نیوز | معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با پرسنل اداره کل راه و شهرسازی فارس دیدار کرد.
به گزارش  تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، مهندس سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه جمعی از مدیران ستادی آن وزارتخانه در اداره کل راه و شهرسازی فارس حضور یافت و از نزدیک با پرسنل این اداره کل ملاقات و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
معاون وزیر راه و شهرسازی خدمت به مردم را یک موقعیت استثنایی دانست و افزود: این موقعیت استثنایی که برای ما پیش آمده فرصتی است تا در خدمت مردم باشیم که باید آن را مغتنم بشماریم.
 وی با اشاره به حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: نیاز مردم در حوزه راه و راهسازی، مسکن و شهرسازی توفیق بسیار بزرگی است و ما زمان بسیار کوتاهی که در دوره خدمت داریم را باید مغتنم بشماریم.
مهندس سید علایی بحث حقوق و مزایا و معیشت پرسنل را دغدغه مقام عالی وزارت دانست و افزود: بحث حقوق و مزایای پرسنل و معیشت پرسنل از اهداف اصلی ما می باشد و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.
وی در خصوص قانون مدیریت خدمات کشوری متذکر شد این قانون تا پایان سال 93 قابل اجرا می باشد و باید قانون جدید تدوین گردد که توسط دولت در دست انجام است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی آموزش کارکنان را امری مهم و ضروری دانست و افزود: در استان ها باید از پتانسیل های موجود در دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و توان علمی دانشگاه ها نهایت استفاده گردد. وی پتانسیل های موجود در استان فارس و سطح علمی دانشگاهها را بسیار خوب دانست و گفت: از این توان علمی جهت آموزش پرسنل و مدیران مجموعه راه و شهرسازی استفاده گردد.
وی در نشستی که با حضور مدیران راه و شهرسازی فارس برگزار گردیده بود گفت: وحدت و همدلی را که در مجموعه راه و شهرسازی فارس وجود دارد به فال نیک می گیریم و این همدلی قابل تحسین است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیریت خوب مجموعه تشکر کرد و افزود: در بحث ادغام اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهر سازی سابق فارس با مدیریت و درایت مدیرکل هیچ گونه مشکل و مسئله ای به وجود نیامد و روند ادغام در این مجموعه بسیار خوب و مثبت بود.
در این نشست همچنین مهندس عشایری مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز از موقعیت خاص استان فارس در بخش مسکن و حمل و نقل سخن گفت و اظهار داشت: موقعیت خاص استان در حوزه های مختلف اکوتوریسم، توریسم درمانی، فضاهای انسان ساز و بخش های مختلف صنعت، پزشکی و حوزه های مختلف اثرگذار، مسئولیت و کار ما را بیشتر و حساس تر کرده است.
وی افزود: همکارانمان در مجموعه راه و شهرسازی در انجام مأموریت خود و خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی و زحمتی دریغ نمی ورزند.
در ادامه نشست هر یک از مدیران و مسئولین در خصوص حوزه تخصصی خود سخن گفتند و مشکلات و مسائل خود را بیان نمودند که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی نیز پاسخگوی آنها بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.