| کد خبر: 10897 |

خطوط هوایی مالزی روز خوش ندارد

تین نیوز |  ناپدید شدن پرواز ام.اچ370 خطوط هوایی مالزی در مسیر کوالالامپور به پکن گویا به نقطه آغازین سقوط نهایی این ایرلاین تبدیل شده است و هر روز شاهد یک بحران جدید است.
یکی از مسافران این خط هوایی به تازگی در دادگاهی در استرالیا ادعای خسارت 250 هزار دلاری مطرح کرده است.
 
ˈوینیتا لاتا وارناکیواسوریاˈ 72 ساله که فروردین ماه با پرواز ام.اچ 179 از کوالالامپور به سریلانکا عزیمت کرده بود هنگام پیاده شدن به دلیل کهولت سن از خدمه این پرواز درخواست ویلچر کرد که آنها از پاسخ به تقاضای وی خودداری کردند.
 
این مسافر 72 ساله بدون ویلچر مجبور شد هواپیما را ترک کند و در مسیر عبور بر اثر افتادن بر زمین آسیب بدنی به وی وارد شد.
 
 ناپدید شدن پرواز ام.اچ370 خطوط هوایی مالزی در مسیر کوالالامپور به پکن گویا به نقطه آغازین سقوط نهایی این ایرلاین تبدیل شده است و هر روز شاهد یک بحران جدید است.
یکی از مسافران این خط هوایی به تازگی در دادگاهی در استرالیا ادعای خسارت 250 هزار دلاری مطرح کرده است.
 
ˈوینیتا لاتا وارناکیواسوریاˈ 72 ساله که فروردین ماه با پرواز ام.اچ 179 از کوالالامپور به سریلانکا عزیمت کرده بود هنگام پیاده شدن به دلیل کهولت سن از خدمه این پرواز درخواست ویلچر کرد که آنها از پاسخ به تقاضای وی خودداری کردند.
 
این مسافر 72 ساله بدون ویلچر مجبور شد هواپیما را ترک کند و در مسیر عبور بر اثر افتادن بر زمین آسیب بدنی به وی وارد شد.
 
پزشکان پیش از سفر تشخیص داده بودند ˈوینیتا لاتا وارناکیواسوریاˈ می تواند با هواپیما سفر کند اما نیازمند استفاده از ویلچر است.
 
خطوط هوای مالزی به این مسافر وعده داده بود که خدمات استفاده از ویلچر برای وی فراهم می شود و همچنین می تواند در صورت نیاز از خدمات تلفنی نیز استفاده کند.
 
وی پس از موافقت خطوط هوایی مالزی حاضر به استفاده از این پرواز شده بود و در فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز از خدمات وعده داده شده استفاده کرد، اما در سریلانکا مقامات پرواز از ارائه خدمات خودداری کردند.
 
خطوط هوایی مالزی نیز در بیانیه ای این چنین مسئولیتی را مورد پذیرش قرار نداد.
 
شرکت بیمه کننده خطوط هوایی مالزی پس از گذشت سه ماه از ناپدیدن شدن پرواز ام.اچ 370 هفته گذشته به هفت خانواده سرنشینان این پرواز 50 هزار دلار غرامت پرداخت کرد و وعده داد که سایر خانواده های این پرواز که 239 سرنشین داشت این مبلغ را دریافت خواهند کرد.
 
خانواده ها قرار است مبلغ کامل غرامت که معادل سه برابر پیش پرداخت اولیه است را در آینده دریافت کنند.
 
براساس قانون دفتر بین المللی هوایی، خانواده مسافران فارغ از هر دلیلی برای سقوط هواپیما مبلغ 175 هزار دلار غرامت دریافت می کنند.
 
براساس گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی ˈمالزی کینیˈ، پزشکان پیش از سفر تشخیص داده بودند ˈوینیتا لاتا وارناکیواسوریاˈ می تواند با هواپیما سفر کند اما نیازمند استفاده از ویلچر است.
 
خطوط هوای مالزی به این مسافر وعده داده بود که خدمات استفاده از ویلچر برای وی فراهم می شود و همچنین می تواند در صورت نیاز از خدمات تلفنی نیز استفاده کند.
 
وی پس از موافقت خطوط هوایی مالزی حاضر به استفاده از این پرواز شده بود و در فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز از خدمات وعده داده شده استفاده کرد، اما در سریلانکا مقامات پرواز از ارائه خدمات خودداری کردند.
 
خطوط هوایی مالزی نیز در بیانیه ای این چنین مسئولیتی را مورد پذیرش قرار نداد.
 
شرکت بیمه کننده خطوط هوایی مالزی پس از گذشت سه ماه از ناپدیدن شدن پرواز ام.اچ 370 هفته گذشته به هفت خانواده سرنشینان این پرواز 50 هزار دلار غرامت پرداخت کرد و وعده داد که سایر خانواده های این پرواز که 239 سرنشین داشت این مبلغ را دریافت خواهند کرد.
 
خانواده ها قرار است مبلغ کامل غرامت که معادل سه برابر پیش پرداخت اولیه است را در آینده دریافت کنند.
 
براساس قانون دفتر بین المللی هوایی، خانواده مسافران فارغ از هر دلیلی برای سقوط هواپیما مبلغ 175 هزار دلار غرامت دریافت می کنند.
 
بیمه کننده خطوط هوایی مالزی بر اساس قوانین دفتر بین المللی هوایی باید بیش از 40 میلیون دلار به خانواده سرنشینان ام.اچ 370 پرداخت کند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.