| کد خبر: 10877 |

حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی

تین نیوز |  منوچهر تاتینا از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی خبر داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران، دكتر ربیع فلاح روز سه شنبه در نشست ویژه ی توسعه ی گردشگری دریایی كه در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: دریا به عنوان محور توسعه نیاز به توجه بیشتری دارد.
استاندار مازندران خاطرنشان كرد: با پیگیری مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی، طرح ساماندهی و مدیریت یكپارچه سواحل استان در دستور كار قرار گرفته است.
وی اضافه كرد: با اجرایی شدن آیین نامه ی ساماندهی سواحل شمالی، به طور حتم چالش های پیشرو و موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی مرتفع و زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینكه سواحل مازندران نیاز به سرمایه‌گذاری‌های كلان دارد افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها با محوریت دریا بسیار بهتر و بیشتر از جلگه‌ای می‌تواند در زمینه ی تولید و اقتصاد بسیار موثر باشد و این جزو منابع بسیار ارزشمندی است.
مدیر كل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار مازندران به بنادر استان، از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی خبر داد.
منوچهر تاتینا افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در بخش ساخت و احداث سازه های دریایی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی با معرفی مشاور ذیصلاح و ارائه تسهیلات كم بهره برای خرید شناورهای تفریحی از توسعه گردشگری دریایی حمایت می كند.
فرماندار نوشهر نیز طی سخنانی با اشاره به ظرفیت های دریایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: با توجه به وجود بندر و نزدیكی كوه و دریا و از طرفی هم حضور میلیونی گردشگر و مسافر در این منطقه فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری دریایی در شهرستان نوشهر فراهم است.
محمد علی قمی اویلی افزود: شهرستان نوشهر دارای 50 كیلومتر ساحل بوده كه زمینه ی جذابیت حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در چهارچوب قانون را میسر ساخته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.