| کد خبر: 105623 |

حمایت از پایان‌نامه‌های ارشد و دکترای در صنعت هواپیمایی

تین‌نیوز| رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با شرکت‌های مهندسی همکار با هواپیمایی کشور خبر داد و گفت: در همین راستا پایان‌نامه‌های ارشد و دکترای این دانشگاه به سمت صنعت هواپیماسازی و مهندسی هوا و فضا سوق داده می‌شوند.
 
دکتر سید حسین بدیعی در دیدار با رئیس هیات مدیره شرکت فارسکو (فجرآشیان) و مدیر فرودگاه شاهرود که با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد بر همکاری این دانشگاه با شرکت‌های همکار با هواپیمایی کشوری بر استفاده از قابلیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه تأکید کرد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه واحد دانشگاهی شاهرود دارای رشته‌های متعدد مهندسی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترای تخصصی است لذا می‌تواند چه در زمینه آزمایشگاهی و چه در زمینه نیروی انسانی متخصص، همکاری خوبی را با شرکت‌های مهندسی داشته باشند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ادامه داد: همچنین این دانشگاه آماده است تا پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشجویان خود را به سمت اهداف و نیازهای شرکت‌های فنی مهندسی سوق دهد تا فعالان  این بخش از این پتانسیل مهم استفاده کند.
 
دکترسید محمد میرباقری رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی تعمیرات هواپیمایی فارسکو (فجرآشیان) نیز از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در زمینه‌های فنی و مهندسی و سمت‌وسو دادن به پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و تحقیقاتی استقبال کرد و گفت: باید به سمت پروژه‌های پیشرفته و موردنیاز جامعه رفت.
 
وی یادآوری کرد: فجرآشيان از مهرماه سال 1381 باهدف تعميرات سنگين و اورهال هواپيماهاي پهن‌پيكر و باریک‌پيكر به‌ویژه خانواده‌ي بوئينگ 747 و ايرباس فعاليت خود را آغاز كرده است.     
 
 گفتنی است: مدیره شرکت فارسکو (فجرآشیان)،مدیر فرودگاه شاهرود و هیات رئیسه دانشگاه آزاد در پایان این دیدار از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های فنی مهندسی و قابلیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دیدن کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.