| کد خبر: 105471 |

بازرگان پرترددترین مرز زمینی آذربایجان‌غربی است

تین‌نیوز| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بازرگان پرترددترین مرز زمینی آذربایجان غربی است.

 
عبدالحسین علی‌اکبری اظهار داشت: پایانه زمینی بازرگان به طور متوسط روزانه 800 کامیون را پذیراست که این کامیون‌ها در زمینه حمل و نقل بین‌المللی فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه پایانه زمینی بازرگان بیشترین ترددهای مرزی استان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: مرز بازرگان از نظر اقتصادی تاثیر قابل توجهی در توسعه اقتصادی و مراودات بین‌المللی و اقتصادی دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان با بیان اینکه در مرز بازرگان تمام امکانات لازم برای تردد راحت و روان‌تر کامیونها ایجاد شده است، اذعان داشت: از طرف ترک نیز خواستار رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت این مرز زمینی هستیم.
این مسؤول با بیان اینکه در این خصوص راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در هم ادغام شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با انجام چنین اقدامی شاهد رشد تعالی هر چه بیشتر در زمینه حمل و نقل باشیم.

علی‌اکبری با بیان اینکه با ادغام این اداره شاهد تغییر بزرگی در زمینه حمل و نقل و جاده خواهیم بود، خاطرنشان کرد: محورهای شمال آذربایجان غربی پرتردد هستند از این رو خدمات قابل توجهی را نیازمند هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: برای این منظور لازم است تا ایمن سازی محورهای شمال استان با حساسیت ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد چرا که در این محورها باید میزان تصادفات به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
این مسؤول بر انجام برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت راه‌های شهرهای شمالی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایمن سازی خواهند شد و پس از آن محورهای جنوبی استان مورد ایمن سازی قرار خواهند گرفت.

علی‌اکبری خواستار تامین اعتبار در این خصوص شد و گفت: علاوه بر این باید در زمینه تجهیز ماشین‌آلات و تجهیزات اداری نیز اعتبارات خاصی برای این اداره تخصیص یابد تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌ها، اهداف سازمانی را پیش ببریم.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.