| کد خبر: 102895 |

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهر تهران، عنوان کرد:

◄ جایگزینی مینی‌بوس‌های فرسوده با تاکسی‌های نو

تین‌نیوز| مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهر تهران از جایگزینی مینی‌بوس‌های فرسوده با تاکسی‌های نو خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز، میثم مظفر که از پایانه تاکسیرانی در منطقه 4 بازدید می‌کرد، اظهار داشت: با این طرح به‌طور قطع با این کار نوسازی تاکسی‌ها با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، منطقه چهار شهرداری تهران با سهم 11 درصدی از پهنه پایتخت ضمن اختصاص وسیع‌ترین مساحت، پرجمعیت‌ترین منطقه تهران نیز محسوب می‌شود و وجود یکی از بزرگ‌ترین و پرترددترین پایانه‌های درون‌شهری و ایستگاه‌های متعدد و مبادی و مقاصد خطوط مترو در کنار خطوط متعدد تاکسی اهمیت این منطقه را دوچندان کرده است.
 
تیم نظارت ستادی سازمان برابر روال گذشته، با همراهی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه، بازدید میدانی از پایانه‌ها، دفتر شرکت و ایستگاه‌های تاکسی را در دستور کار خود قرار داد و پهلوگاه تاکسی‌ها در کنار ایستگاه مترو فرهنگسرا ابتدای مسیر بازدید بود.   

در ابتدای جلسه مظفر، مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از اقدامات شهردار و معاون حمل‌ونقل منطقه در روان‌سازی بار ترافیکی منطقه به‌ویژه ابتدای خیابان هنگام، موانع و مشکلات حوزه تاکسیرانی را تشریح کرد تا با مساعدت شهردار منطقه اقدامات عملیاتی رفع آن انجام شود.
 
وی وضعیت ترافیکی و جابه‌جایی مسافران جنب ایستگاه مترو فرهنگسرا را نامناسب ارزیابی و پیشنهاد داد ابتدای خیابان هلیایی، مسدود شده و یکی از خطوط به آن‌جا انتقال یابد، مسقف‌سازی پهلوگاه تاکسی فرهنگسرا با سازه سبک دیگر درخواست ایشان بود.
 
مدیرعامل سازمان در خصوص پایانه رسالت، گفت: این پایانه یکی از نقاط استراتژیک شهر تهران است و درخواست ما این است که اصلاح هندسی بررسی شده صورت گیرد تا تاکسی‌های خارج از پایانه در داخل جانمایی شوند، با هماهنگی انجام شده با شرکت واحد قرار است مینی‌بوس‌های فرسوده از رده خارج و با تسهیلات ویژه به ایشان تاکسی‌های نو که سعی می‌کنیم «ون‌»های جدید هم باشد تحویل شود.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مظفر با اشاره به نظر مساعد معاون حمل‌ونقل شهردار تاکید کرد: در ایستگاه تاکسی‌ها در خیابان هنگام و مترو تهرانپارس، قرار شد تا با همکاری شرکت کنترل ترافیک، دوربین‌های ثبت تخلف برای برخورد با مسافربرهای شخصی نصب شود.
 
برنامه‌ریزی برای طراحی پهلوگاه‌های تاکسی جنب ایستگاه‌های مترو در شرف افتتاح هروی، خواجه عبدالله انصاری و در نظر گرفتن ابلاغ شهردار محترم تهران مبنی بر فعالیت و هم‌پوشانی مدهای حمل‌ونقل همزمان با افتتاح ایستگاه‌های مترو، بخش پایانی صحبت‌های مدیرعامل سازمان بود.
 
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.