| کد خبر: 101599 |

به گزارش تین‌نیوز:

◄ بررسی شیوه مدیریت معاینه‌فنی با مشارکت کشور آلمان

تین‌نیوز| جلسه بررسی و تبادل نظر درخصوص شیوه مدیریت مراکز معاینه فنی در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی با حضور مدیران ارشد کمپانیBEISSBARTH آلمان تشکیل شد.
 
به گزارش تین‌نیوز، نشست هم‌اندیشی درخصوص بررسی روش مدیریت و ساختار مدیریتی مراکز معاینه‌فنی کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی با حضور صباغان، قائم مقام، متولی، معاون امور معاینه‌فنی اتحادیه و امینی مدیر حراست، استفان ولکسکی مدیر ارشد فروش و خاویر کاپاروس مدیرفنی کمپانی BEISSBARTH کشور آلمان، برادران و جنابی مدیرعامل و کارشناس شرکت پاریزان صنعت، برخی از مدیران مراکز معاینه‌فنی و کارشناسان معاینه فنی اتحادیه، در اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور برگزار شد.
 
متولی در ابتدای جلسه به تشریح هدف از برگزاری این نشست مشترک پیرداخت و توضیحاتی را پیرامون مراکز معاینه‌فنی، تجهیزات، ارتقاء و توسعه مراکز، برخی از اشکالات دستگاه‌های شرکت مذکور، درخواست‌ها و نیازهای مراکز در حال و آینده بیان داشت.
 
وی دیگر هدف از برگزاری این جلسه را علاوه بر تبادل اطلاعات، آشنایی و دستیابی به تکنولوژی‌های مدرن دنیا در بحث معاینه‌فنی خودرو براساس استانداردهای جهانی دانست و خواستار تشریح مسایل فنی، چگونگی معاینه فنی، شیوه مدیریت و ساختار مدیریتی معاینه فنی در کشورهایی که دارای مراکز با تجهیزات و دستگاه‌های معاینه فنی‌خودرو از شرکت BEISSBARTH هستند، شد.
 
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی، متولی در ادامه اظهار داشت: به‌طورقطع دستگاه‌ها و سیستم‌هایی مورد قبول ما واقع می‌شود که از امنیت اطلاعات کافی برخوردار بوده و تابع استانداردهای لازم باشد تا ضمن، بالا بردن ایمنی و کاهش آلایندگی از تخلفات تا حد امکان جلوگیری به‌عمل آید.
 
در ادامه استفان ولکسکی مدیرفروش ارشد شرکت BEISSBARTH آلمان با معرفی شرکت تابعه و برنامه‌های آن، نحوه استفاده تجهیزات در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی و روش‌کاری معاینه‌فنی خودرو در مراکز این کشورها را تشریح کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.