| کد خبر: 218820 |

جهش خوبی در توسعه راه‌‌های استان اردبیل انجام‌شده است

استاندار اردبیل گفت: جهش خوبی در توسعه راه های استان اردبیل صورت گرفته و در همه محورهای اصلی کارگاه های راه سازی فعال هستند.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: جهش خوبی در توسعه راه های استان اردبیل صورت گرفته و در همه محورهای اصلی کارگاه های راه سازی فعال هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنام‌‌جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل- مشکین شهر اظهار کرد: جهش خوبی در توسعه راه های استان اردبیل صورت گرفته و در همه محورهای اصلی کارگاه های راه سازی فعال هستند و با اجرای ۱۸کیلومتر باقی مانده که زیرسازی آن در حال اتمام است کل مسیر اردبیل تا مشکین شهر چهاربانده می‌‌شود.

وی گفت :با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی- بیله سوار، اردبیل- سرچم، نیر - سراب، کلور - درام، تونل اردبیل -آستارا و گرمی - پارس اباد فعالیت های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری تا ۱۴۰۴ بیشتر راه های اصلی استان چهار بانده می‌‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: توسعه راه‌‌های استان از دو بانده به چهار بانده ، توسعه اقتصادی و رونق تولید به دنبال دارد و برای تحقق این موضوع باید همه دستگاه های اجرایی متولی تلاش کنند.

بهنام‌‌جو با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگراه‌‌های استان افزوده شده است، گفت: در مسیر اردبیل مشکین‌‌شهر که ۲۵ کیلومتر در سفر رییس‌‌جمهور به استان افتتاح شد و ۱۸ کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری و با نیم سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌‌رسد.

وی افزود: در سال جاری اعتبار عمرانی و راه سازی استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه ها در دست اجرا است که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌‌شود.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت:۸ کیلومتر از مسیر اردبیل به مشکین شهر در حوالی ارباب کندی آماده آسفالت ریزی است و تا پایان آذر ماه عملیات روسازی این ۸ کلیومتر به اتمام می‌‌رسد.

محبوب حیدری افزود: در حال حاضر ۵۸ دستگاه ماشین‌‌‌آلات سنگین و ۱۲۵ نفر به‌صورت مستقیم در این مسیر فعال هستند و تا پایان نیم سال۱۴۰۰ کل مسیر اردبیل تا مشکین شهر چهار بانده خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.