بهروز فتحی

- لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبائی

- فوق لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز

 

شغل:

 کارشناس زنجیره تامین ملی و لجستیک بندری

 

توضیحات :

تجارب در خصوص سیستم های یکپارچه و جامع:

- شناخت و طراحی سیستم کلان لجستیک در سازمان های خودرو سازی(ایران خودرو، ایران وانت و پارس خودرو)

- ابداع دیدگاهی جامع در خصوص ایجاد سیستم های یکپارچه در سازمان های بزرگ تحت عنوان SMOAD و KMS

- تحلیل، طراحی و استقرار راهکارهای مربوط به سیستم های تخصصی لجستیکی و زنجیره تامین در صنایع مختلف از

جمله خودرو سازی، نفت، نظامی و بنادر کانتینری

- انجام فعالیت های تحقیقاتی و تالیف کتب در خصوص ارایه فراروشی در رابطه با تحلیل، طراحی و تولید سیستم

اطلاعاتی برای سازمان های بزرگ

 

آخرین مطالب از این نویسنده
  • خبرگان انتخاب شده برای پانل‌های سمینار عمدتا خود مسئولان در بخش‌های دولتی لجستیکی اتحادیه اروپا هستند. شاید بهتر بود در چارچوب توضیحات ارایه شده در بند اول و دوم، بیشتر با دید مدیریت حرفه‌ای کسب و کار نگاه می‌شد و از صاحبان کسب و کارهای در صحنه لجستیک نیز دعوت می‌شد تا کار حرفه‌ای‌تر و منطبق‌تر با فضای کسب و کار برگزار گردد.

  • بخش لجستیک و حمل چند وجهی همواره مبتنی بر یک برنامه و نقشه بزرگتر است که توسط مشتری حمل یعنی بخشی از مجموعه صنعت، معدن و تجارت، عمل حمل یا خدمات لجستیک را انجام می‌دهد و بنابراین باید با این بخش‌ها ضمن داشتن زبان مشترک، تعامل بسیار بالایی داشته باشد.

  • امید است در جایی که سازمان مجهز به سامانه‌هایی با پتانسیل بالا و توانمند همچون سی سی اس است، بتواند زیر ساخت قدرتمندی برای پیاده‌سازی و استقرار تکنولوژی‌های نوینی همچون بلاک‌چین و سایر نمودهای هوشمندسازی را مهیا نماید.

  • زنجیره کالا در اکوسیستم کسب و کار جدید البته جایگاه خود را حفظ و حتی معنا و مفهوم قابل درک و جایگاهی منحصر به‌فردی پیدا نمود.

  • تغییر معادلات در صحنه تجارت جهانی می‌تواند هم تهدید و در عین حال فرصت برای کشور به‌طور اعم و بنادر کشورمان به‌طور اخص باشد‌.

  • در خصوص بندر شهید رجایی آیا ساخت و ایجاد یک منطقه 2700 هکتاری برای اراضی پشتیبانی، می‌تواند کافی باشد یا این‌که کل مناطق در محدوده شهر بندرعباس باید به این اراضی منضم شود؟

  • بر اساس نتایج مطالعاتی که در چارچوب پروژه BRM سامانه عملیات بندر انجام شده و براساس اهمیت توجه به فضای محیط بر بنادر و بررسی کشورهای مختلف همتراز با وضعیت بنادر کشورمان از نظر پیچیدگی و وسعت اقدام، این امر مسجل شده که بنادر بدون وجود قانون اداره و مدیریت بندر، قابل کنترل و کار نیستند لذا ضرورت دارد هم بنادری که جنبه عمومی داشته و تحت مدیریت دولتی قرار دارند و هم بنادری که خصوصی هستند منطبق با این قانون اداره شوند.

  • در چرخه‌های بزرگ لجستیکی، بنادر نقش بسیار با اهمیت و مهمی ایفا می‌کنند و مطابق با مطالعات مختلفی که انجام شده یکی از شاخص‌های مهم و تعیین کننده بنادر از نظر کارامدی عملیات و اثر بخشی آنها در چرخه لجستیکی، ارتباط آنها با سرزمین اصلی است. ضعف و یا قوت در قابلیت این ارتباط است که بنادر نسل یک، دو و سه را از هم منفک می‌کند و یا بنادر را در رده‌بندی‌های جهانی ارزیابی می‌کند.

  • محتوا، دامنه، تبادل و موقعیت، مولفه‌های زنجیره کالا هستند که در یادداشت پیشین،‌ به‌طور مشروح به آنها پرداخته شد. در این نوشتار بحث موقعیت توضیح داده می‌شود.

معرفی کتاب معرفی نشریه حمل و نقل روزنامه تین
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
آرشیو
آرشیو
آرشیو
نظرسنجی
با انتخاب پیروز حناچی، تکلیف شهرداری تهران نیز مشخص شد. به نظر شما در دوره جدید فعالیت شهردار پایتخت، چه چیزی باید در اولویت باشد؟
نتایج