| کد خبر: 235880 |

هرچند در زمینه زیرساخت‌ ها گام‌های مثبتی برداشته شده و پیشرفت‌ هایی دیده می‌شود، اما به علت نداشتن یک اندیشه همه‌جانبه و بی‌توجهی به سرمایه انسانی نتوانستیم جایگاه اصلی خود را به‌عنوان هاب زمینی، دریایی و هوایی پیدا کنیم.

تین نیوز

تجارت و توسعه مشروط به پیشرفت راه‌ ها و شهرهاست؛ در یک قرن گذشته ایران چگونه در چهار راه جهانی جایگاه خود را ساخته است؟ دکتر عباس آخوندی، وزیر اسبق وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با بورسان عوامل ناکامی ایران در توسعه راه و شهرسازی را تشریح می‌کند.

به گزارش تین نیوز، به اعتقاد وی هرچند در زمینه زیرساخت‌ ها گام‌های مثبتی برداشته شده و پیشرفت‌ هایی دیده می‌شود، اما به علت نداشتن یک اندیشه همه‌جانبه و بی‌توجهی به سرمایه انسانی نتوانستیم جایگاه اصلی خود را به‌ عنوان هاب زمینی، دریایی و هوایی پیدا کنیم.

این در حالی است که به‌طور تاریخی موقعیت ایران به لحاظ لجستیکی اهمیت ویژه‌ای در منطقه و جهان داشته است. چرا به چنین وضعی رسیدیم و برای آینده چه باید کنیم؟ چقدر در عالم واقعیت به شعارهای خود رسیده‌ایم؟

پاسخ های عباس آخوندی به این دست پرسش‌ها را اینجا ببینید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: بورسان

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید