| کد خبر: 182144 |

به منظور آمادگی برای عید نوروز انجام شد:

برگزاری اولین جلسه هماهنگی امور فنی ستاد سفرهای نوروزی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

جلسه هماهنگی امور فنی با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران در ایام نوروز با حضور جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هماهنگی امور فنی با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران در ایام نوروز با حضور جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه هماهنگی امور فنی ستاد سفرهای نوروزی با حضور علی عسگری عضو هیات مدیره و نصرتی مدیرکل دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی، حسینی از اداره کل حراست ، نجفی از اداره کل مالی و درآمد و طالبی رییس اداره تدارکات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین نمایندگان پیمانکاران فعال در این مجموعه با موضوع خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران در ایام نوروز صبح امروز ۱۷ بهمن ماه در سالن جلسات ترمینال مسافری برگزار شد.

در ابتدای جلسه نصرتی رییس اداره تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان تلاش برای رفع مشکلات مالی پیمانکاران گفت : در ایام نوروز و تردد پرحجم مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) نباید هیچ گونه مشکلی از بابت تامین و نگهداری تجهیزات در این مجموعه داشته باشیم.

 وی افزود : بازه زمانی سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین است که در این ایام با توجه به رشد سفرها از تمامی پیمانکاران می خواهم تا با برنامه ریزی های مناسب در تامین و نگهداری تجهیزات موجود در ترمینال مسافری شماره یک مانند آسانسورها، پله برقی ها و... میزان رضایت مندی مسافران از خدمات را افزایش دهیم.

مدیرکل تامین و تجهیز فرودگاهی گفت : باید سعی و تلاش کنیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آن ایام باشیم.

در ادامه جلسه پیمانکاران فعال در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن بیان مسائل و مشکلات خود درباره رفع آن ها تبادل نظر کردند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.