| کد خبر: 211264 |

◄ توضیحات هواپیمایی وارش در خصوص پیاده کردن پزشک مسافر از پرواز

شرکت هواپیمایی وارش در خصوص خبر منتشر شده در مورد پیاده کردن پزشک مسافر شرکت هواپیمایی وارش، توضیحاتی ارائه داد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی وارش در خصوص خبر منتشر شده در مورد پیاده کردن پزشک مسافر شرکت هواپیمایی وارش، توضیحاتی ارائه داد. 

به گزارش تین نیوز، در جوابیه شرکت هواپیمایی وارش آمده است: موارد زیر به استحضار می‌رسد؛ این شرکت، پذیرش کلیه مسافران را بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری انجام داده و اقدام به پذیرش مسافران از جمله مسافر محترم پزشک، نموده است و در حین پذیرش هیچگونه علایم ظاهری که نشان دهنده وجود مانعی در پذیرش ایشان باشد، مشاهده نگردیده و کارهای مربوطه طبق روال معمول صورت گرفته است.

مسافر مذکور ، قبل از پرواز هیچگونه اطلاع رسانی خاصی در مورد ابتلا به کرونا بعمل نیاورده و کاملا عادی سوار هواپیما شده است.

مسافر مذکور براساس الزامات بهداشتی و شیوه‌نامه‌های ابلاغی موظف بوده اند پیش از دریافت کارت پرواز علائم و نشانه‌های بیماری را اظهار نمایند تا در این خصوص توسط همکاران ایستگاه اقدام مقتضی صورت پذیرد. 

متاسفانه ایشان که خود از پرسنل کادر درمان هستند ضمن خودداری از انجام این کار، پس از ورود به هواپیما و استقرار بر روی صندلی خود با صدای بلند خطاب به مسافران نشسته در ردیف ایشان و مهمانداران اعلام کردند که احتمالاً ناقل ویروس کرونا هستند. 

سر مهماندار پس از اعلام مسافر، محترمانه از ایشان درخواست کردند مطابق بخشنامه‌ی ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به ترک هواپیما اقدام کنند. ایشان در کمال تعجب، اظهارات قبلی خود را تکذیب نموده و اعلام کردند که ناقل نیستند و تنها برای این که کسی در صندلی هم ردیف ایشان ننشیند این کار را کرده‌اند. 

در نهایت با تشخیص خلبان هواپیما و کادر امنیت پرواز تصمیم بر این شد که برای حفظ سلامت مسافران دیگر و پرهیز از هر گونه ریسک احتمالی، ایشان پیاده شوند و لذا با همراهی پرسنل زمینی با رعایت اصل تکریم مسافر از هواپیما پیاده شدند. 

تمام موارد بین مسافر و کادر پرواز کاملاً محترمانه رد و بدل شده و نگرانی بوجود آمده، در نهایت با آرامش و بدون هیچگونه توهینی پایان یافت. 

با توجه به وضعیت خطیر کشور لازم است که الزامات بهداشتی توسط همگان با دقت و توجه لازم مورد عمل قرار گیرد تا با پایان این وضعیت به روال عادی برگردد.انتظار می رفت ایشان که از کادر زحمتکش و محترم درمانی کشور هستند، نسبت به رعایت پروتکلها اهتمام بیشتری داشته باشند.

ضمن اظهار تاسف از رویداد پیش امده، توجه به اتفاقات رخ داده و این که این مسافر محترم از پرسنل درمانی کشور هستند، هواپیمایی وارش موضوع را تا انتها ادامه داده و حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 8 1

    وارش،از این رفتار بسیار زشت،باید خجالت بکشه که..

  • سپهر 6 0

    عجب دفاعیه چرندی،من شاهد عینی رفتار مهماندار وارش بودم،واقعا هیچ پروتکلی رو رعایت نکرده بود این ایرلاین

  • شهرزاد 2 1

    مخالف پیاده کردن ان پزشک محترم از هواپیما هستم برخورد هواپیمایی وارش درست نبود

  • رضا آمري 2 0

    عجب دفاعيه مزخرفي،!وقتي هر كي ميره با لابي گري ٤ تا هواپيما كرايه ميكنه ميگه من شركت هواپيمايي !!! هستم نتيجه همينه،من توي اون پرواز بودم رديف ١١ و اعلام ميكنم اين دفاعيه كاملا معكوس كردن حقيقته.آقاي مدير عامل پيگير!سر مهماندار شما بسيار بي كلاس و سر خلبان شما بسيار نامدير بود. زودتر اصلاح را از شركت خود شروع كنيد

  • سوگل 1 0

    هواپیمایی وارش وااااقعا بدترین و بی مسئولیت ترین لاین پروازه.پارسال تیر ماه من ۳ماهه باردار بودم و از استانبول اومده بودم تهران و از تهران به مشهد بلیط وارش داشتم وقتی که سوار هوا پیما شدم سرمهماندار که بسیار اقای‌..(نمیددونم چی بگم در مورده ادب و شخصیتشون)به من گفتن چند هفته بارداری گفتم ۱۸هفته و اجازه پرواز رو هم بهشون نشون دادم اما گفتن دارم دروغ میگم و باید پیاده شدم اکن هم ساعت۱۱شب بدون همسرم و پسرم هم همراهم بود.گفتم من پیاده نمیشم چون شما نمیتونین منو مجبور کنین من هیچ مشکلی ندارم دوساعت پیش از استانبول اومدم اگر مشکل داشتم قطعا اونها اجازه نمیدادن بیام ایران اما ایشون حدود ۳۰ دقیقه با من بحث کردن تا جایی که اکثر مسافرا بخش اعتراض کردن که چرا یه خانوم باردارو اذین میکنه اما ایشون اصلا اهمیت ندادن .پرونده پزشکی هم همراهم بود اما تو چمدونم بود عک نمیکردم با نامه پرواز باز هم بخولن اذیتم کنن در حدی که انقدر حاله من بد شده بود تمام بدنم میلرزید و اشک میریختم میگفت تا این خانوم پیاده نشه اجازه پرواز نمیدم ‌اجازه هم نمیداد همکاراش برن و پرونده پزشکیمو از قسمت بار بیارن تا خلاصه با وساطته یکی از نهناندارها چمدونمو اوردن و پردنده مو دید وخودش با توجه به تاریح اخرین سونو گرافیم حساب کرد و دید که درست میگم در صورتی کخ خیلی بی ادبانه و بلند بلند میگفت دروغ میگه فکر کرده من سواد ندارم و نمیفهمم .بخاطر خودش میگم که خطرناکه براش من هم گفتم این حال و روزی که برای من درست کردین خیلی خطرناک تره شما فکر مسافر نیستین فکر موقعیت خودتوننی .خلاااصه راضی و کلی هم مسلفدپرها بهش اعتراض کردن بخاطر تاخیر بی دلیلش.اما باور نمیکنین مرواز نقص فنی پیدا کرد و لاین و رفت و برگشت اما نتونست بلند شه و سه ساااااااعته تمام تاخیر داشتیم هنه مسافرها تو کابین کلااافه شده بودن و اعصاباشون خورد بود خیلی ها صبح شاغل بودن می خولستم زودتر برسن مشهد اما تا یاعت۴صبح ما هنوز توی تهران بودیم انقد همه باهاش بد حرف زدن و بهش غر زدن که اعصابش داغون شده بود باور نمیکنین چند نفر از مسافر ها حمله کردن بهش بزنش بخاطر تاخیر و اینکه هی میگفت چند ویقه دیگه پرواز میکنی مشکل حل شد به قدری اذیت شد و همه بهش حرف زدن کل پرواز و نشست رو صندلیش و اب میخورد.خلاصه ساعت۴حدودا پرواز بلند شد وقتی رسیدیم مشهد موقع پیاده شدن بهش گفتم وقتی دله یه ادم و میشکنی و بهش میگی دروغگو و به اون حال و روز میندازیش توقع نداشته باش خودت حالت خوب بمونه

  • مسعود..د.. 0 0

    شما اگر پروتکل هالیتان بود...به مسافرها..دستکش و ضد عفونی به دستشان میزدید..بنده چند بار مسافر ایندهواپبما بودم...بدترین برخورد را با مسافران دارند..ساده میگم وقتی خلبان هواپیمایی که فقط وظیفش خلبانیه بیادبا مسافری درگیر بشه...سطح درک و فهم و روابط بقیه را بصورت 2×2 برابر 4 راحساب کنید.اینم بگم تو هواپیما بوی عرق پرسنل آدم رابیهوش میکنه