| کد خبر: 205346 |

در پی بارش شدید برف در چند روز اخیر؛

◄ راه‌های دسترسی به «فرودگاه رشت» برای مسافران مشکل ساز شد

در استان گیلان راه‌های اصلی شهر رشت نیز بسیار پربرف بوده و تردد به سختی در آن‌ها جریان دارد از همین رو مسافران برای رساندن خود به فرودگاه با مشکل روبه رو هستند در همین رابطه مدیرکل فرودگاه رشت از مسافران خواسته در راستای مشکلات دسترسی راه‌ها به فرودگاه زودتر اقدام به رساندن خود به فرودگاه کنند.

تین نیوز

در استان گیلان راه‌های اصلی شهر رشت  بسیار پربرف بوده و تردد به سختی در آن‌ها جریان دارد از همین رو مسافران برای رساندن خود به فرودگاه با مشکل روبه رو هستند در همین رابطه مدیرکل فرودگاه رشت از مسافران خواسته در راستای مشکلات دسترسی راه‌ها به فرودگاه زودتر  اقدام به رساندن خود به فرودگاه کنند. 

غلامرضا کریم آقائی در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه پس از بارش شدید برف از شامگاه یکشنبه تا روز گذشته (22 بهمن) باعث لغو پروازها شد، عنوان کرد: از روز گذشته با برف‌روبی سطوح پروازی این فرودگاه آماده پرواز شد اما علی‌رغم تمام تلاش‌ها برای باز نگه داشتن باند پروازی با توجه به بارش سنگین تا روز گذشته تمامی پروازها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و کاهش دید افقی لغو شد..

او در ادامه در خصوص مشکلات راه های دسترسی به فرودگاه عنوان کرد: در حال حاضر خود ما نیز برای رسیدن از شهر رشت به فرودگاه دچار مشکل هستیم این در حالی است که بسیاری از مسافران از سایر شهرها خود را به فرودگاه میرسانند که ممکن است برای رسیدن به فرودگاه با مشکل مواجه شوند.

مدیرکل فرودگاه رشت از مسافران خواست در راستای مشکلات دسترسی راه‌ها به فرودگاه زودتر اقدام به رساندن خود به فرودگاه کنند، گفت: در حال حاضر فرودگاه آماده پذیرش پروازها است و امروز ساعت حدود 12 پرواز رشت-مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.