| کد خبر: 224256 |

مدیران مترو تهران، به پرسش های مطرح شده شهروندان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۸۸۸ پاسخ دادند.

تین نیوز

مدیران مترو تهران، به پرسش های مطرح شده شهروندان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۸۸۸ پاسخ دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، عمده درخواست های مطرح شده در گفتگوی تلفنی شهروندان با مدیران ارشد شرکت مترو، به مباحثی در زمینه رفع برخی نواقص ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری، احداث ایستگاه‌ های جدید در نقاط مختلف شهر، پیگیری زمان افتتاح ایستگاه‌ های در حال تکمیل و مناسب سازی ایستگاه‌ های موجود برای افراد کم توان جسمی و حرکتی مربوط می شد.

البته بعضی پیام ها نیز به نحوه خدمت رسانی در ایستگاه ‌های در حال بهره‌برداری اختصاص داشت که این درخواست ها ثبت و به مسئولان شرکت بهره‌ برداری مترو منتقل شد.

پیگیری آخرین وضعیت ساخت خطوط مترو شهرهای حومه‌ای پایتخت از دیگر مواردی بود که برخی شهروندان آن را دنبال می‌کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین