| کد خبر: 151723 |

تین‌نیوز | 

کابران عزیز می‌توانند با عضویت در خبرنامه تین‌نیوز اخبار و اطلاعات حوزه مورد علاقه خود در صنعت حمل‌ونقل را دریافت کرده و از تازه‌ترین رویدادهای صنعت مطلع شوند.

 

 

 

خبرنامه

 

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده کامیونت مسقف،حسینی 0 0

    با سلام
    از وزارت راه و ترابری وشماره گذاری نیروی انتظامی این سوال را میپرسم وزن باری که خاور میتواند قانونی حمل کند چقدر است؟
    آیا خاور نباید بتواند 3 تن بار بزند چرا کامیونت کاویان را با ظرفیت6500 کیلو گرم در سال 89 پلاک کردند و چند سال بعد 500 کیلو آنرا کم کردند واین نوع کامیونت را که وزن شاستی آن 3300 کیلو و با یک اتاق باری حدود4800 کیلو گرم است را وارد بازار کرده و شماره گذاری نمودند ودر حال حاضر 1200 کیلوگرم ظرفیت بار دارد را وارد بازار کردند و راننده ها را دچار دردسر نمودند،چون بار کمتر از 3 تن برای خاور نیست.
    ممنون از مسولین که راه و چاره ای برای ما رانندگان خاور مسقف چادری پیدا کنند.

  • مظاهر زمانیان 0 0

    سلام.وقتتان بخیر.من راننده اتوبوس هستم شاغل در شرکتهای عسلویه و بیمه رانندگان هم شرکت واریز میکنه الان برای تمدید کارت هوشمند انجمن صنفی شیراز میگه ما تمدید نمی کنیم باید بری همون استان بوشهر که بیمه ات واریز میکنن.آیا واقعا همچو چیزی درست هست یا نه .لطفا راهنمایی کنید ممنون

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین